Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:34 #147681 Del Skrevet torsdag kl 04:34 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:46 #147682 Del Skrevet torsdag kl 04:46 SVK skrev (6 timer siden): Hoppe drømmer om @Lur Venn: Og stjernebaconet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:51 #147683 Del Skrevet torsdag kl 04:51 Cid skrev (4 minutter siden): Og stjernebaconet hans. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 08:04 #147684 Del Skrevet torsdag kl 08:04 I dag ble det to skiver med fersk saltpølse på. Store runde skiver med agurk på og det smaker godt sammen. STjernebacon? Det er det lenge siden jeg har hatt, så det var ikke meg om noe har blitt borte...men jeg holder en knapp på tvillingene som ofte er førstesmattere på alt som er godt i trådene. Gode jafs "smaker" de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:21 #147685 Del Skrevet torsdag kl 08:21 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): I dag ble det to skiver med fersk saltpølse på. Store runde skiver med agurk på og det smaker godt sammen. STjernebacon? Det er det lenge siden jeg har hatt, så det var ikke meg om noe har blitt borte...men jeg holder en knapp på tvillingene som ofte er førstesmattere på alt som er godt i trådene. Gode jafs "smaker" de. Vi sier nam nam som vanlig vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:22 #147686 Del Skrevet torsdag kl 08:22 Vi skal noen ærender. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 08:24 #147687 Del Skrevet torsdag kl 08:24 Ok, da ønsker jeg dere godt tur på jakt etter mere godsaker å spise. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:24 #147688 Del Skrevet torsdag kl 08:24 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ok, da ønsker jeg dere godt tur på jakt etter mere godsaker å spise. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 08:25 #147689 Del Skrevet torsdag kl 08:25 Hei då, søtnoser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 11:04 #147690 Del Skrevet torsdag kl 11:04 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I dag ble det to skiver med fersk saltpølse på. Store runde skiver med agurk på og det smaker godt sammen. STjernebacon? Det er det lenge siden jeg har hatt, så det var ikke meg om noe har blitt borte...men jeg holder en knapp på tvillingene som ofte er førstesmattere på alt som er godt i trådene. Gode jafs "smaker" de. Trives du i slottet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:08 #147691 Del Skrevet torsdag kl 12:08 Cid skrev (1 time siden): Trives du i slottet? Klart at jeg gjør og jeg bor øverst der hvor ingen turister får komme. Woffe og brorene hans passer på meg. Nietsoj skrev (14 timer siden): Hun drømmer Du er vakker og energisk i siluett også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:12 #147692 Del Skrevet torsdag kl 12:12 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Klart at jeg gjør og jeg bor øverst der hvor ingen turister får komme. Woffe og brorene hans passer på meg. Du er vakker og energisk i siluett også. Har Woffe brødre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:16 #147693 Del Skrevet torsdag kl 12:16 Cid skrev (3 minutter siden): Har Woffe brødre? ...ehh...ja...men jeg skulle visst ikke ha sagt det...de er en del av den hemmelige angrepsbrigaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:23 #147694 Del Skrevet torsdag kl 12:23 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...ehh...ja...men jeg skulle visst ikke ha sagt det...de er en del av den hemmelige angrepsbrigaden. Angrep mot hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:24 #147695 Del Skrevet torsdag kl 12:24 Cid skrev (Akkurat nå): Angrep mot hvem? De som trengs å settes på plass innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 13:06 #147696 Del Skrevet torsdag kl 13:06 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): De som trengs å settes på plass innimellom. Bra jeg er en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 13:07 #147697 Del Skrevet torsdag kl 13:07 Hoppe og Anton er med på sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 13:19 #147698 Del Skrevet torsdag kl 13:19 (endret) Cid skrev (25 minutter siden): Bra jeg er en 👿 Bra??? Cid skrev (24 minutter siden): Hoppe og Anton er med på sofa. Vi sitter i en sofa av og til når jeg besøker ham hjemme hos seg selv ja. Endret torsdag kl 13:31 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 14:11 #147699 Del Skrevet torsdag kl 14:11 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Bra??? Vi sitter i en sofa av og til når jeg besøker ham hjemme hos seg selv ja. Når dere er på date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 16:06 #147700 Del Skrevet torsdag kl 16:06 I morgen er valentinsdag og da komme Hoppe og Anton til å danse sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå