Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #138081 Del Skrevet 2. september Cassidy Tvillingene ser at det er noen som har spinnvill fantasi her inne nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138082 Del Skrevet 2. september Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #138083 Del Skrevet 2. september Frøkenfryden skrev (På 1.9.2024 den 9.59): God søndag Hoppetaufrøkna. Har nytt tips til deg i dag. Ikke ost i dag. Men blomster. Så at ODA er røff med blomsten din innimellom. Skjer her også. Tre knekte nellik i dag. Men de blir så pene med bittelitt stilk bevart i espressokopp eller et eggeglass! Skal grave frem gammelt bilde… Sånn: @Frøkenfryden Javisst! Det har du helt rett i. Små vakre blomsterbuketter er minst like gode som de store og jeg liker de blomstene veldig godt. Skal kjøpe neste gang jeg bestiller. Takk for oppmuntring. Cid skrev (22 timer siden): Til dessert så blir det mokkakake. Noe så vakkert. Cid skrev (21 timer siden): Dette er Anton. Dessverre ikke, men han er ikke så verst som venn...om du nå absolutt må vite det. Cid skrev (14 timer siden): Sett broen? Klart det og alt endret seg da han sluttet. Cid skrev (14 timer siden): Nå har hun gitt dagens rose til en av frierne sine 👱🏻♀️🌹🕺🏻 Kim. Cid skrev (12 timer siden): Nå danser hoppe sammen med frierne i frierhuset. 💃🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Leikaring! Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Hun kan ha gjort det ja, for Hoppe er et vanedyr. SVK skrev (12 timer siden): Er det jenka de danser? Det der er fra et av dineprivate swingerspartyer. Jeg holdt for øynene da jeg så dere. SVK skrev (12 timer siden): Anton og Hoppe Neeeeeiiiii..... Vi er ikke sånne strømlinjeformede folk. Cid skrev (7 timer siden): Hoppe og Anton. Helt utrolig usant! Cid skrev (54 minutter siden): Dette er Anton. Nå må du snart bestemme deg. ALLE MENN er potensielt min venn Anton her. lol Jeg har lest alt og makan til raringer skal en lete lenge etter. Jeg liker dere godt alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138084 Del Skrevet 2. september (endret) Nå driver hun med lobbyvirksomhet. Endret 2. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138085 Del Skrevet 2. september Dagens frier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138086 Del Skrevet 2. september En gammel venn av Hoppe dukker også opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138087 Del Skrevet 2. september Han her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #138088 Del Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): @Frøkenfryden Javisst! Det har du helt rett i. Små vakre blomsterbuketter er minst like gode som de store og jeg liker de blomstene veldig godt. Skal kjøpe neste gang jeg bestiller. Takk for oppmuntring. Noe så vakkert. Dessverre ikke, men han er ikke så verst som venn...om du nå absolutt må vite det. Klart det og alt endret seg da han sluttet. Kim. Leikaring! Hun kan ha gjort det ja, for Hoppe er et vanedyr. Det der er fra et av dineprivate swingerspartyer. Jeg holdt for øynene da jeg så dere. Neeeeeiiiii..... Vi er ikke sånne strømlinjeformede folk. Helt utrolig usant! Nå må du snart bestemme deg. ALLE MENN er potensielt min venn Anton her. lol Jeg har lest alt og makan til raringer skal en lete lenge etter. Jeg liker dere godt alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #138089 Del Skrevet 2. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #138090 Del Skrevet 2. september Hadebra begge to...selv om dere kanskje allerede er ute herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september #138091 Del Skrevet 2. september (endret) Kjenner jeg Hoppe rett så stod hun opp nå nettopp og starter dagen og uka med noen halvlitere med øl. Endret 2. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september #138092 Del Skrevet 2. september Noen av hoppens gamle favoritter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september #138093 Del Skrevet 2. september 4 minutter siden, Sola de said: o Velkledd mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september #138094 Del Skrevet 2. september SVK skrev (43 minutter siden): Velkledd mann. Inspektør Foyle ja Synes i grunn alle menn av den generasjonen, de som var ung på 60- tallet kledde seg så pent i dress 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september #138095 Del Skrevet 2. september 9 minutter siden, Sola de said: Inspektør Foyle ja Synes i grunn alle menn av den generasjonen, de som var ung på 60- tallet kledde seg så pent i dress Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138096 Del Skrevet 2. september Nå gjør dyrene seg klare til hvaldimir sin begravelse. 🐕🐸🐷🦋🐭🦉🐠🐍🦏⚰️🐳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september #138097 Del Skrevet 2. september Cid skrev (28 minutter siden): Nå gjør dyrene seg klare til hvaldimir sin begravelse. 🐕🐸🐷🦋🐭🦉🐠🐍🦏⚰️🐳 Stakkars Hvaldimir 🐋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #138098 Del Skrevet 2. september Sola de skrev (23 minutter siden): Stakkars Hvaldimir 🐋 Dyrene var god venn med han 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #138099 Del Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hadebra begge to...selv om dere kanskje allerede er ute herfra. SVK skrev (5 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så stod hun opp nå nettopp og starter dagen og uka med noen halvlitere med øl. Sola de skrev (5 timer siden): Noen av hoppens gamle favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september #138100 Del Skrevet 2. september Just now, Ciaran og Ciara said: Hoppe synger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå