Cid Skrevet 28. mai 2024 #131181 Del Skrevet 28. mai 2024 Nå har Anton bygget karusell i hagen til ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai 2024 #131182 Del Skrevet 28. mai 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Nå har Anton bygget karusell i hagen til ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131183 Del Skrevet 28. mai 2024 4 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter nok heller at Hoppe vil ha iskrem vi. Det stemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131184 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) 2 hours ago, SVK said: Det stemmer: Flørtet Hoppe seg til den store iskremen? Endret 28. mai 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131185 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) Da Ordet skulle få bestemme middagen: Endret 28. mai 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai 2024 #131186 Del Skrevet 28. mai 2024 SVK skrev (3 timer siden): Det stemmer: SVK skrev (1 time siden): Flørtet Hoppe seg til den store iskremen? SVK skrev (1 time siden): Da Ordet skulle få bestemme middagen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai 2024 #131187 Del Skrevet 28. mai 2024 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131188 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) Dette er Hoppe som barn: Endret 28. mai 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2024 #131189 Del Skrevet 28. mai 2024 Cid skrev (17 timer siden): Jeg ble tilbudt en godt betalt jobb på en strippebule og jeg tok den, for JEG må jo forsørge oss på Lønneberget Jøss. Det der må jeg se...sier Ordet! Nei, du skal ikke dit! *Hoppen tviholder på Ordet som er sterkt når det vil noe* Cid skrev (17 timer siden): Liker Anton sånt tull? Nei. Cid skrev (17 timer siden): Han her kommer til Lønneberget i morgen. Jeg er bortreist! Jeg skal på spesialkafe i nederland... SVK skrev (15 timer siden): Lønnebladet er nok mer interessert i mitt liv enn ditt. Ja, jeg tror også det. Jeg lever meget uspennende! SVK skrev (13 timer siden): Det er jo jeg som er journalist og redaktør i Lønnebladet. Ja, det vet vi og det er jo godt at du ler så hjertelig ved tanken på det. Cid skrev (8 timer siden): Nå har hun fått muskelkramper. Nei. Ingen kramper her. Cid skrev (8 timer siden): Hoppe skal ha trollkrem til frokost. Det er godt, så takk. Cid skrev (8 timer siden): Nå har "onklene" bygget karusell i hagen til ordet. Det var snilt gjort og jeg må si at gaffateip må det brukes mye av om det ikke skal mistes folk og ord ut i periferien. SVK skrev (3 timer siden): Det stemmer: For et nydelig skye. SVK skrev (1 time siden): Flørtet Hoppe seg til den store iskremen? Ehh....jeg betalte den av egen lomme, men resten sier vi ikke noe om. SVK skrev (1 time siden): Da Ordet skulle få bestemme middagen: Den er grei. Jeg fikk stor is. Ordet får stor middag. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Snakkes. SVK skrev (9 minutter siden): Dette er Hoppe som barn: Helt gjennomsnitts glad og enkel unge i Hoppeland, altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2024 #131190 Del Skrevet 28. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jøss. Det der må jeg se...sier Ordet! Nei, du skal ikke dit! *Hoppen tviholder på Ordet som er sterkt når det vil noe* Nei. Jeg er bortreist! Jeg skal på spesialkafe i nederland... Ja, jeg tror også det. Jeg lever meget uspennende! Ja, det vet vi og det er jo godt at du ler så hjertelig ved tanken på det. Nei. Ingen kramper her. Det er godt, så takk. Det var snilt gjort og jeg må si at gaffateip må det brukes mye av om det ikke skal mistes folk og ord ut i periferien. For et nydelig skye. Ehh....jeg betalte den av egen lomme, men resten sier vi ikke noe om. Den er grei. Jeg fikk stor is. Ordet får stor middag. Snakkes. Helt gjennomsnitts glad og enkel unge i Hoppeland, altså! Snuser dyrene i området? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131191 Del Skrevet 28. mai 2024 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, det vet vi og det er jo godt at du ler så hjertelig ved tanken på det. Selvsagt. Man får ikke mer moro enn man lager selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2024 #131192 Del Skrevet 28. mai 2024 Cid skrev (5 minutter siden): Snuser dyrene i området? De snuser ikke og røyker ikke! Leter etter spor...JA! SVK skrev (5 minutter siden): Selvsagt. Man får ikke mer moro enn man lager med seg selv. Ehh....åjaveljah. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2024 #131193 Del Skrevet 28. mai 2024 Just now, Hoppetaujenta said: Ehh....åjaveljah. Hvordan kan du bli sjokkert når det var du som skrev innlegget du svarer på? 🧐 Du redigerte innlegget mitt til å bli noe annet enn hva jeg faktisk skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2024 #131194 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) SVK skrev (11 minutter siden): Hvordan kan du bli sjokkert når det var du som skrev innlegget du svarer på? 🧐 Du redigerte innlegget mitt til å bli noe annet enn hva jeg faktisk skrev. Nå er vi inne på AI-inngripen i hva som faktisk er virkeligheten og jeg ser muligheten av at dette ...kan ha forekommet i....alle mine innlegg nesten, så vidt jeg kan se. Endret 28. mai 2024 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2024 #131195 Del Skrevet 28. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): De snuser ikke og røyker ikke! Leter etter spor...JA! Ehh....åjaveljah. Sammen med Tore? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2024 #131196 Del Skrevet 28. mai 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Sammen med Tore? Nei, han er veldig opptatt med andre ting og ikke hos meg. Jeg er sulten. MÅ ha noe mat straks. Hva har dere spist i dag da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2024 #131197 Del Skrevet 28. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei, han er veldig opptatt med andre ting og ikke hos meg. Jeg er sulten. MÅ ha noe mat straks. Hva har dere spist i dag da? Ikke spist noe enda, sushi på deg kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2024 #131198 Del Skrevet 28. mai 2024 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2024 #131199 Del Skrevet 28. mai 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Ikke spist noe enda, sushi på deg kanskje? FYss og neitakk. Pølse i brød med ketchup og sennep er ok. Cid skrev (1 minutt siden): 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2024 #131200 Del Skrevet 28. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): FYss og neitakk. Pølse i brød med ketchup og sennep er ok. Fant dyrene ut hvor jeg er nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå