Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122121 Del Skrevet 2. januar SVK skrev (1 minutt siden): WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122122 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Jeg benekter alt som er skrevet her. Dette er det nye året, jeg er standhaftig og ikke en gang drømmer om is og snop og alt som FØR var godt. Nå tenker jeg kun sunt. Ingen kan lede meg mot grøfta. "Hoppe den standhaftige" skal ikke smake slikt før tidligst til st.hans og kanskje lengre enn det også. Vi får se...men god andre januar for det om til alle. SVK skrev (13 timer siden): Du får kose deg med knaskegulrøtter i mens: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122123 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei, han bare viser høflig vei og gir god sørvis til verdens beste Hoppe. Han skal hjem til sin kvinne. De andre to skal returneres til amerika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122124 Del Skrevet 2. januar Athena Freyja skrev (6 timer siden): Hoppe og Voffe måker snø Så lenge det er overkommelig er det ok å måke. ...og tisse, sier Voffe. Athena Freyja skrev (4 timer siden): Her drar Hoppe når hun har fått nok Søvngjengeri er forbudt der. Athena Freyja skrev (4 timer siden): Her skal Hoppe overnatte sammen med likesinnede....kommer det noen spøkelser mon tro? Ja, det blir jo litt spennende å se...stillheten blir øredøvende i et så stort bygg. SVK skrev (33 minutter siden): WOW! Ja, jeg har litt sansen for avsidesliggende boliger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122125 Del Skrevet 2. januar Ja det var Hoppe på Farmen som danset med Anton 👱🏻♀️🕺🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122126 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så lenge det er overkommelig er det ok å måke. ...og tisse, sier Voffe. Søvngjengeri er forbudt der. Ja, det blir jo litt spennende å se...stillheten blir øredøvende i et så stort bygg. Ja, jeg har litt sansen for avsidesliggende boliger. Cassidy Tvillingene drømmer om å bo i en liten hytte ved et vann hvor vi kan fiske ørret i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122127 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Ja det var Hoppe på Farmen som danset med Anton 👱🏻♀️🕺🏻 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122128 Del Skrevet 2. januar Nå hopper hun på Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122129 Del Skrevet 2. januar De i fremtiden: 👨👩👦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122130 Del Skrevet 2. januar Cassidy Tvillingene ser at KG sin Tøysekopp er på ferde her inne igjen vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122131 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (4 minutter siden): Ja det var Hoppe som danset med seg selv og kun det. Natta Cid. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene drømmer om å bo i en liten hytte ved et vann hvor vi kan fiske ørret i. Mhm...jeg vil gjerne bo i nærheten av sted som lager fisk og chips på engelsk måte. Likte deres også altså. Cid skrev (1 minutt siden): Nå hopper hun på trampoline og skal straks legge seg.. Det stemmer. Cid skrev (Akkurat nå): De i fremtiden: ⛺ ⛺ Jupp, akkurat sånn camper gode venner i skog og hvert sitt telt i snorkefri avstand. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122132 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Natta Cid. Mhm...jeg vil gjerne bo i nærheten av sted som lager fisk og chips på engelsk måte. Likte deres også altså. Det stemmer. Jupp, akkurat sånn camper gode venner i skog og hvert sitt telt i snorkefri avstand. Tar dyrene en siste løpetur for i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122133 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (2 minutter siden): Tar dyrene en siste løpetur for i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122134 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Natta Cid. Mhm...jeg vil gjerne bo i nærheten av sted som lager fisk og chips på engelsk måte. Likte deres også altså. Det stemmer. Jupp, akkurat sånn camper gode venner i skog og hvert sitt telt i snorkefri avstand. Cassidy Tvillingene gjetter nok at både Engelskmenn, Skotter, Irer og Walisere kan sin Fish and Chips alle sammen.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122135 Del Skrevet 2. januar Nå har Anton fått utløsning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122136 Del Skrevet 2. januar Cassidy Tvillingene ser at det tulles fælt her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122137 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (7 minutter siden): Tar dyrene en siste løpetur for i kveld? De vurderer det ja. Planlegger du å få besøk av dem? Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter nok at både Engelskmenn, Skotter, Irer og Walisere kan sin Fish and Chips alle sammen.🐟🐟🍟🍟 Helt sikkert, men jeg gadd ikke skrive alt det...for jeg er trøtt og må sove. Jeg skal drømme og F&C! Cid skrev (1 minutt siden): Nå har Anton fått lønningsposen utbetalt. For en prat det er på deg, Cid. (dyrene er i fart nå) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122138 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De vurderer det ja. Planlegger du å få besøk av dem? Helt sikkert, men jeg gadd ikke skrive alt det...for jeg er trøtt og må sove. Jeg skal drømme og F&C! For en prat det er på deg, Cid. (dyrene er i fart nå) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122139 Del Skrevet 2. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122140 Del Skrevet 2. januar Jenta Hopper ut av tråden og i seng. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå