Embla Othea Skrevet 4. juni 2023 #100561 Del Skrevet 4. juni 2023 SVK skrev (3 timer siden): Vet ikke hva jeg skal skrive, men sender deg klemmer. Det er ikke alltid man trenger å si noe. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. juni 2023 #100562 Del Skrevet 4. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene savner deg veldig og vi håper at du kommer tilbake til oss her på KG og på Sosial prat. Vår Bestevenninne @Embla Othea Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Mhm...jeg har nok tenkt at det foregår både det ene og det andre i Tuttas fravær og jeg håper at alt skjer til det beste for deg. Tvi-tvi. *svarer på resten i tråden etter hvert* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2023 #100563 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg sier heller ikke noe akkurat nå,- jeg bare setter meg ned og er her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100564 Del Skrevet 4. juni 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Det er ikke alltid man trenger å si noe. 💕 Cassidy Tvillingene er helt enige Embla. Embla Othea skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenner lys for deg hver dag Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100565 Del Skrevet 4. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Smatt dere i søvn nå dere. Cassidy Tvillingene iskremsmattet oss i søvn, og det var godt. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg sier heller ikke noe akkurat nå,- jeg bare setter meg ned og er her. Cassidy Tvillingene synes også at det kan være godt å bare nyte stillheten av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. juni 2023 #100566 Del Skrevet 4. juni 2023 Embla Othea skrev (10 timer siden): @Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. Klem Favoritten deres Embla Hei @Embla Othea det er godt og fint og høre fra deg igjen jeg har vært bekymret for deg og lurt på åssen det stod til ja det helsevesenet er rart man skrives ut mot sin vilje og presses inn mot sin uvilje jeg husker sist pappa hadde lungebetennelse nå var han klart til og skrives ut jeg protesterte og men det nyttet ikke han ble ført til sykehjemmet og 2 timer etter var han hentet av Ambulansen igjen og tilbake på Søndags kveld var utskrivningslege tilbake tok han i hånden og beklaget utskrivningen hvor jeg utbrøt det er han som har vondt i lungene kanskje høre på hva han sier? og ikke så mye på hva kompetansen/stetoskopet ditt sier? han sa seg enig i dette og håper de hører på dere ikke gi dere ❤️ Klem tilbake fra en av dine venner @Embla Othea @Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni 2023 #100567 Del Skrevet 4. juni 2023 Nå er hoppe lei av alt og drar på sydenferie med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100568 Del Skrevet 4. juni 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Hei @Embla Othea det er godt og fint og høre fra deg igjen jeg har vært bekymret for deg og lurt på åssen det stod til ja det helsevesenet er rart man skrives ut mot sin vilje og presses inn mot sin uvilje jeg husker sist pappa hadde lungebetennelse nå var han klart til og skrives ut jeg protesterte og men det nyttet ikke han ble ført til sykehjemmet og 2 timer etter var han hentet av Ambulansen igjen og tilbake på Søndags kveld var utskrivningslege tilbake tok han i hånden og beklaget utskrivningen hvor jeg utbrøt det er han som har vondt i lungene kanskje høre på hva han sier? og ikke så mye på hva kompetansen/stetoskopet ditt sier? han sa seg enig i dette og håper de hører på dere ikke gi dere ❤️ Klem tilbake fra en av dine venner @Embla Othea @Maskinfører Cassidy Tvillingene synes også at det er godt å få høre fra vår Bestevenninne @Embla Othea igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni 2023 #100569 Del Skrevet 4. juni 2023 Embla Othea skrev (11 timer siden): @Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. Klem Favoritten deres Embla Jeg har holdt liv i tråden i flere år og kommer til å fortsette i enda flere år så det er ingen som trenger å bekymre seg for så lenge jeg er her 😁 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni 2023 #100570 Del Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Nå er hoppe lei av alt og drar på sydenferie med Anton. Flyet blir kapret av pensjonerte KGB soldater som vil vite noe hemmelig informsjon som Anton fra sin tid som spion vet. Det blir en kamp for å overleve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. juni 2023 #100571 Del Skrevet 4. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er godt å få høre fra vår Bestevenninne @Embla Othea igjen. Ja er det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100572 Del Skrevet 4. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene ble mye roligere inni oss når vi fikk høre fra henne i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. juni 2023 #100573 Del Skrevet 4. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ble mye roligere inni oss når vi fikk høre fra henne i dag. Ja jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100574 Del Skrevet 4. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på henne hver dag, og vi håper at alt går bra for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni 2023 #100575 Del Skrevet 4. juni 2023 Hoppe skal spise kinamat med meg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100576 Del Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hoppe skal spise kinamat med meg nå Det høres godt ut, Cassidy Tvillingene er veldig glade i kinamat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. juni 2023 #100577 Del Skrevet 4. juni 2023 Maskinfører skrev (57 minutter siden): Hei @Embla Othea det er godt og fint og høre fra deg igjen jeg har vært bekymret for deg og lurt på åssen det stod til ja det helsevesenet er rart man skrives ut mot sin vilje og presses inn mot sin uvilje jeg husker sist pappa hadde lungebetennelse nå var han klart til og skrives ut jeg protesterte og men det nyttet ikke han ble ført til sykehjemmet og 2 timer etter var han hentet av Ambulansen igjen og tilbake på Søndags kveld var utskrivningslege tilbake tok han i hånden og beklaget utskrivningen hvor jeg utbrøt det er han som har vondt i lungene kanskje høre på hva han sier? og ikke så mye på hva kompetansen/stetoskopet ditt sier? han sa seg enig i dette og håper de hører på dere ikke gi dere ❤️ Klem tilbake fra en av dine venner @Embla Othea @Maskinfører Det går fint med meg altså. Advokatene mine og vergen min er rådyktige og er et godt team. 🥰 Så vondt å høre det med faren din. 🥹 Klem til vår Maskinfører. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #100578 Del Skrevet 4. juni 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Det går fint med meg altså. Advokatene mine og vergen min er rådyktige og er et godt team. 🥰 Så vondt å høre det med faren din. 🥹 Klem til vår Maskinfører. 💕 Cassidy Tvillingene tenker også på deg vår kjære venn @Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. juni 2023 #100579 Del Skrevet 4. juni 2023 Hoppe er på fjelltur 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juni 2023 #100580 Del Skrevet 4. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Hoppe er på fjelltur Med woffe og en kvikklunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå