Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (3 timer siden):

Aretha Franklin er en av mine favoritter!

Ser du endret mitt innlegg. Men jeg hade jo endret innlegget til Cid så da slo du jo ihjel min endring og gjorde innlegget til Cid sant!

Du får kjøpe meg en fin ring i så fall 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er spente på hva Hoppe kommer til å si om alt dette som blir skrevet her inne nå i natt, når hun leser det når hun våkner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. :jolie:

Klem

Favoritten deres Embla

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Hoppe sluppet ut alle dyrene fra dyreparken for hun vil at de skal være ute i det fri. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (48 minutter siden):

@Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. :jolie:

Klem

Favoritten deres Embla

Cassidy Tvillingene savner deg veldig og vi håper at du kommer tilbake til oss her på KG og på Sosial prat. Vår Bestevenninne @Embla Othea

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (53 minutter siden):

@Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. :jolie:

Klem

Favoritten deres Embla

Mhm...jeg har nok tenkt at det foregår både det ene og det andre i Tuttas fravær og jeg håper at alt skjer til det beste for deg. Tvi-tvi. :) 

*svarer på resten i tråden etter hvert* 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (13 minutter siden):

Nå skal Hoppe kåre Norges beste kake

Her er ett lite utvalg

En feiring som tar kaka – men som ikke tar tid | Bakehuset

Cassidy Tvillingene synes at disse kakene ser skikkelig digge ut.

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 timer siden):

Aretha Franklin er en av mine favoritter!

Ser du endret mitt innlegg. Men jeg hade jo endret innlegget til Cid så da slo du jo ihjel min endring og gjorde innlegget til Cid sant!

A.F. er også ei av mine favoritter, men jeg har veldig mange i alle retninger. :fnise: 
Ja, det ble kanskje litt innviklet det oppi der? :fnise: 

Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden):

Cassidy Tvillingene skal ha vår faste egg & baconfrokost i morgen tidlig klokken 05.00.
Som vi har hver eneste lørdag og søndag.

Det lukter fremdeles godt i tråden. Jeg hadde to stekte egg med krydder på og det var godt! :nikke: 

Cid skrev (12 timer siden):

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Sprinteren Cid skal bli med i en supersportsbegivenhet, hvor alle verdens forumer har sin deltager
som skal konkurrere med hverandre!  Heia Ciiiid! :D 

Cid skrev (9 timer siden):

Hun skal ta silikon i baken sin i morgen.

Aldri silikon noe sted, nei. Jeg er bra nok akkurat som jeg er. :D 

Cid skrev (9 timer siden):

Du får kjøpe meg en fin ring i så fall

Nå har du innrømmet det og det er jeg glad for. :klappe: 

Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene er spente på hva Hoppe kommer til å si om alt dette som blir skrevet her inne nå i natt, når hun leser det når hun våkner.

Hun er glad for at dere trives når hun sover. :)  Superskravlere på kg. 

Athena Freyja skrev (2 timer siden):

Nå har Hoppe sluppet ut alle dyrene fra dyreparken for hun vil at de skal være ute i det fri. 

...ja, og Hoppen er en villdyrhvisker, så hun forstår hvert enkelt slag. :hjerter_rundt:

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Hoppe går i pride-tog. 

Det har hun gjort ja. :hoppe: 🏳️‍🌈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Embla Othea said:

@Hoppetaujenta, @Ciaran og Ciara, @Maskinfører, @SVK: Hei 💕 Dere har sikkert lagt merke til at jeg har vært borte en stund. Beklager for at jeg ikke har sagt ifra. Det er flere grunner til at jeg har vært borte, men jeg har fått et vedtak om at jeg skal utskrives, men mine pårørende har klaget på det, fordi de mener at jeg er for syk til å ikke være innlagt. Så det er mye korrespondanse mellom meg, advokater og en rekke instanser for tiden. Det tar på og jeg trenger hvile mellom slagene, derfor har jeg ikke hatt overskudd til å være på KG. Men jeg savner å fjase med dere, og det er godt å se at dere holder liv i Hoppe-tråden. Kanskje jeg kommer tilbake og Fjordland-erter Hoppe, vi får se. 😉 Jeg vet nemlig at Hoppemor savner tutta fra Kristiansand. :jolie:

Klem

Favoritten deres Embla

Vet ikke hva jeg skal skrive, men sender deg klemmer. :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (2 timer siden):

Nå skal Hoppe kåre Norges beste kake

Her er ett lite utvalg

En feiring som tar kaka – men som ikke tar tid | Bakehuset

Ostekaker, sjokoladekaker og marsipankake...det er en omfattende jobb, men noen av oss må ta det på alvor
og gjøre jobben. :lur:  Skikkelig. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

A.F. er også ei av mine favoritter, men jeg har veldig mange i alle retninger. :fnise: 
Ja, det ble kanskje litt innviklet det oppi der? :fnise: 

Det lukter fremdeles godt i tråden. Jeg hadde to stekte egg med krydder på og det var godt! :nikke: 

Sprinteren Cid skal bli med i en supersportsbegivenhet, hvor alle verdens forumer har sin deltager
som skal konkurrere med hverandre!  Heia Ciiiid! :D 

Aldri silikon noe sted, nei. Jeg er bra nok akkurat som jeg er. :D 

Nå har du innrømmet det og det er jeg glad for. :klappe: 

Hun er glad for at dere trives når hun sover. :)  Superskravlere på kg. 

...ja, og Hoppen er en villdyrhvisker, så hun forstår hvert enkelt slag. :hjerter_rundt:

Det har hun gjort ja. :hoppe: 🏳️‍🌈

Cassidy Tvillingene har ogsp gått i Pride tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (55 minutter siden):

image.jpeg.8603b069bfaed14e6362c61535e78d16.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at de der ser digg ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Ostekaker, sjokoladekaker og marsipankake...det er en omfattende jobb, men noen av oss må ta det på alvor
og gjøre jobben. :lur:  Skikkelig. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Hoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "førstekakesmaker" på forumet og har små ivrige hjelpere som står i kø. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jeg er "førstekakesmaker" på forumet og har små ivrige hjelpere som står i kø. :nikke: 

Cassidy Tvillingene er veldig ivrige etter å smake på kaker og iskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...