Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96521 Del Skrevet 2. april 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Nå blir hun vekket av Ordet og Cid som har pyntet seg til palmesøndag-gudstjenesten. De to rakkerungene klarer ikke vente. 🌴🌴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #96522 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 🌴🌴 Cid og Ordet har tatt på seg palmesøndag-dressen: Endret 2. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96523 Del Skrevet 2. april 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Cid og ordet har tatt på seg palmesøndag-dressen: Cassidy Tvillingene forstår at det blir bølgebrus og palmesus her nå.🌊🌊🌴🌴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. april 2023 #96524 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppe skal ri på esel gjennom gatene i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 #96525 Del Skrevet 2. april 2023 Nei, det skal hun ikke. Hun driver ikke på med sånn utagerende påsketing. Tenkte ikke en gang på at det kunne være en spesialsøndag i dag. Hun er trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96526 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, det skal hun ikke. Hun driver ikke på med sånn utagerende påsketing. Tenkte ikke en gang på at det kunne være en spesialsøndag i dag. Hun er trøtt. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 #96527 Del Skrevet 2. april 2023 Takk og takk og samme til dere. Jeg er inaktiv i dag. Tror det blir å sitte i en stol, eller to...og spise litt/se tv/småsove...jo, av og til gjør jeg det når tv`n blir for monoton. Ypperlig sovemedusin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #96528 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk og takk og samme til dere. Jeg er inaktiv i dag. Tror det blir å sitte i en stol, eller to...og spise litt/se tv/småsove...jo, av og til gjør jeg det når tv`n blir for monoton. Ypperlig sovemedusin. Det er jo tross alt søndag. Nyt hviledagen. 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #96529 Del Skrevet 2. april 2023 19 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, det skal hun ikke. Hun driver ikke på med sånn utagerende påsketing. Tenkte ikke en gang på at det kunne være en spesialsøndag i dag. Hun er trøtt. Jeg visste ikke at du var påske-grinchen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96530 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er jo tross alt søndag. Nyt hviledagen. 🙂 Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin Palmesøndag i dag.🌴🌴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96531 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk og takk og samme til dere. Jeg er inaktiv i dag. Tror det blir å sitte i en stol, eller to...og spise litt/se tv/småsove...jo, av og til gjør jeg det når tv`n blir for monoton. Ypperlig sovemedusin. Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig plan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #96532 Del Skrevet 2. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin Palmesøndag i dag.🌴🌴 Ligemåde. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96533 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ligemåde. 🥰❤️ Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vår Bestevenninne Embla.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 #96534 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Det er jo tross alt søndag. Nyt hviledagen. 🙂 Takk. C&C sa jeg fikk lov, så da blir det slik. SVK skrev (2 minutter siden): Jeg visste ikke at du var påske-grinchen. Er ikke det. Bare litt trøtt. Kjenner at jeg har noe som ligger og bobler i kroppen. Noe hostesykt noe. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin Palmesøndag i dag.🌴🌴 Oppenede = Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig plan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 #96535 Del Skrevet 2. april 2023 Dere som kan sånt; hva skjedde i dag i bibelhistorien? Er ikke inni denslags. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #96536 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dere som kan sånt; hva skjedde i dag i bibelhistorien? Er ikke inni denslags. Et Google-søk unna. Jeg hakke peiling. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. april 2023 #96537 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppe spiser frokost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #96538 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. C&C sa jeg fikk lov, så da blir det slik. Er ikke det. Bare litt trøtt. Kjenner at jeg har noe som ligger og bobler i kroppen. Noe hostesykt noe. Oppenede = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. april 2023 #96539 Del Skrevet 2. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dere som kan sånt; hva skjedde i dag i bibelhistorien? Er ikke inni denslags. Eneste jeg vet er at det ble ridd på esel til Jerusalem, også var det noe med palmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #96540 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Er ikke det. Bare litt trøtt. Kjenner at jeg har noe som ligger og bobler i kroppen. Noe hostesykt noe. Leit å høre. Jeg sender deg lakrishostesaft: Endret 2. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå