Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90901 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er enige, vi synes at du er en snill og god jente som har blitt en av våre beste forumvenner.♥️♥️ Men pleierne på Gjøkeredet vil nok si noe annet der jeg løper nedover korridorene med pleierne hakk i hæl. Stakkars, jeg skremte vettet av en pasient som løp inn på rommet sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90902 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Livet går opp og ned, sikkert for dere også, men godt å høre at det går bedre. Cassidy Tvillingene vet at vi to uansett alltid har hverandre.👨🦰👩🦰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90903 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men pleierne på Gjøkeredet vil nok si noe annet der jeg løper nedover korridorene med pleierne hakk i hæl. Stakkars, jeg skremte vettet av en pasient som løp inn på rommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90904 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Den er ikke undertrykt den kommer ut når jeg hører musikk og når jeg spiller det kjempevanskelige dataspillet jeg har spilt i 15 år 😆 Ville aldri tatt ut aggresjon på snille koselige @Ciaran og Ciara uansett 😊 Du er altså ikke den Sinte Onkelen? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90905 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90906 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du er altså ikke den Sinte Onkelen? 🤭 Jeg er den kule onkelen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90907 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet at vi to uansett alltid har hverandre.👨🦰👩🦰♥️♥️ Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90908 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er den kule onkelen Vet du, det kan jeg se for meg 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90909 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90910 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Vet du, det kan jeg se for meg 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90911 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Men pleierne på Gjøkeredet vil nok si noe annet der jeg løper nedover korridorene med pleierne hakk i hæl. Stakkars, jeg skremte vettet av en pasient som løp inn på rommet sitt. Men Cassidy Tvillingene kjenner deg som snill og omsorgsfull her inne på KG, og for oss er du vår kjære snille Embla Othea.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90912 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ikke jeg som trenger klem - tror du skal heller trøste den livredde psykotikeren som så meg bli lagt ned i bakken og påsatt transportbelter. Gjøkeredet deluxe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90913 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90914 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ikke jeg som trenger klem - tror du skal heller trøste den livredde psykotikeren som så meg bli lagt ned i bakken og påsatt transportbelter. Gjøkeredet deluxe! Stakkars jævel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90915 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Åneida… Ikke begynn med de skumle death metal-emojiesene dine også. Du skremmer vettet av lille Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90916 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Stakkars jævel Hihi jeg fikk mer vondt av han enn meg som ble båret sprellende som en fisk i belteseng. Haha jeg ble båret av 6-7 mannfolk og alle sjanglet. De får masse motstand. 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90917 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Den er ikke undertrykt den kommer ut når jeg hører musikk og når jeg spiller det kjempevanskelige dataspillet jeg har spilt i 15 år 😆 Ville aldri tatt ut aggresjon på snille koselige @Ciaran og Ciara uansett 😊 Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er bare snille og greie nå. Entern skrev (6 minutter siden): Tusen takk Entern skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90918 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åneida… Ikke begynn med de skumle death metal-emojiesene dine også. Du skremmer vettet av lille Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90919 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er bare snille og greie nå. ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90920 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hihi jeg fikk mer vondt av han enn meg som ble båret sprellende som en fisk i belteseng. Haha jeg ble båret av 6-7 mannfolk og alle sjanglet. De får masse motstand. 😎 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå