Entern Skrevet 2. februar 2023 #90721 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Namz. Iskrem til dessert, var det slik? 🙂 Frityrstekt banan 🍌😀
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90722 Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Frityrstekt banan 🍌😀 Banan splitt liksom? Aldri spist det.
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90723 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Mystisk er ikke et kompliment! Jeg gir deg aldri komplimenter. Kun beskjedne anerkjennelser! Jeg ser komplimenter. Cid skrev (3 timer siden): Nå er hun en tv serie En hel serie? Entern skrev (3 timer siden): Ja men også litt SitCom Åhh...da er det Cid, Entern, SVK og noen til som står i bakgrunnen og ler på kommando inn i fiskebollebokser for å få den rette SitCom-lyden. SVK skrev (2 timer siden): Stemmer! Hoppe er som Grandiosa. Så tørr at en må ha mere fyll på for at det skal smake litt? Jaja.... Ikke kompliment tror jeg. Cid skrev (2 timer siden): Ny hoppe Sånn "bli ny med et ukeblad" eller et moteprogram på teve? (neitakk, jeg har det greit slik jeg har det ) Cid skrev (2 timer siden): Gjør vi ikke det da? Jo, det er det dere gjør. Entern skrev (1 time siden): Enig Blir alltid i godt humør av å tulle 😀 Og du er alltid morsom å tulle med😀 Nå har du forresten unnskyldning til å spise chilli, det motvirker forkjølelse 😀 "Vi har ei tulle med øyne blå"....er det Cid liksom? Tullegutten vår? Embla Othea skrev (1 time siden): Dere har alltid hatt en så god tone, synes jeg. Jeg synes det er trist når dere krangler. De har en meningsutveksling pleier jeg å tenke på det som. En kan umulig være enige hele tiden. Entern skrev (59 minutter siden): Ikke dessert ennå, men vårrull og and i plommesaus er fortært 😋😋😋 Embla Othea skrev (49 minutter siden): Banan splitt liksom? Aldri spist det. Nei, ikke banansplit. Fritert. Med is. På videoen her er det noen som er Rusa når de lager den, men det smaker nok nydelig uansett. *spøk* https://www.nrk.no/mat/friterte-bananer-1.7369338
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #90724 Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Lige måde til dere. ♥️♥️
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90725 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Jeg ser komplimenter. En hel serie? Åhh...da er det Cid, Entern, SVK og noen til som står i bakgrunnen og ler på kommando inn i fiskebollebokser for å få den rette SitCom-lyden. Så tørr at en må ha mere fyll på for at det skal smake litt? Jaja.... Ikke kompliment tror jeg. Sånn "bli ny med et ukeblad" eller et moteprogram på teve? (neitakk, jeg har det greit slik jeg har det ) Jo, det er det dere gjør. "Vi har ei tulle med øyne blå"....er det Cid liksom? Tullegutten vår? De har en meningsutveksling pleier jeg å tenke på det som. En kan umulig være enige hele tiden. Nei, ikke banansplit. Fritert. Med is. På videoen her er det noen som er Rusa når de lager den, men det smaker nok nydelig uansett. *spøk* https://www.nrk.no/mat/friterte-bananer-1.7369338 Du ser det du vil se. Selektivt syn, vil jeg kalle det. Meningsutveksling og meningsutveksling… Tja. Det var litt ampert mellom de to en periode men godt det er over for nå. 🙂 Det ser nydelig ut. Synd at du ikke kan spise det da. Blir heller en gulrot på deg Hoppe. Endret 2. februar 2023 av Embla Othea
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90726 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 1. Du ser det du vil se. Selektivt syn, vil jeg kalle det. 2. Meningsutveksling og meningsutveksling… Tja. Det var litt ampert mellom de to en periode men godt det er over for nå. 🙂 3. Det ser nydelig ut. Synd at du ikke kan spise det da. Blir heller en gulrot på deg Hoppe. 1. Nypussede briller! 2. Gode venner klarer å komme seg igjennom en slik liten disputt. 3. Blir nok det ja, men jeg er jo heller ikke i en sånn matsjappe akkurat nå, så det går bra. 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90727 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): 1. Nypussede briller! 2. Gode venner klarer å komme seg igjennom en slik liten disputt. 3. Blir nok det ja, men jeg er jo heller ikke i en sånn matsjappe akkurat nå, så det går bra. Sant. Gode venner står i tykt og tynt. Godt sagt, ikke sant? For Embla kan nemlig være litt klok hun også. Bare litt. Eller? Jeg tror faktisk jeg kunne blitt Mensa-medlem. Så klok er jeg, ikke sant tante? *Tante nikker anerkjennende* «TUSEN TAKK!», sier Embla. Tenkte meg det. Du sitter i den traurige bua din der du har tjoret fast @Cid med hoppetauet ditt. Skamme deg. Endret 2. februar 2023 av Embla Othea
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90728 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Sant. Gode venner står i tykt og tynt. Godt sagt, ikke sant? For Embla kan nemlig være litt klok hun også. Bare litt. Eller? Jeg tror faktisk jeg kunne blitt Mensa-medlem. Så klok er jeg, ikke sant tante? *Tante nikker anerkjennende* «TUSEN TAKK!», sier Embla. Tenkte meg det. Du sitter i den traurige bua din der du har tjoret fast @Cid med hoppetauet ditt. Skamme deg. ...jeg tror at du misforstår litt her nå: "mensen"-medlem er noe helt annet enn selveste MENSA. Omtrent som NASA det. 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90729 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...jeg tror at du misforstår litt her nå: "mensen"-medlem er noe helt annet enn selveste MENSA. Omtrent som NASA det. Vel… Det er du som er Tante Rød (festbremsen) her. For det er nemlig du som menser på Embla av og til når det blir for mye griseprat. Jeg gråter av *forskrukkelse* hver gang. 😢 Endret 2. februar 2023 av Embla Othea
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90730 Skrevet 2. februar 2023 Neida, nu misforstår De visst, unge pige. 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90731 Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Neida, nu misforstår De visst, yndige pige. TUSEN TAKK! Men jeg trodde du var for likestilling jeg? For ordet «pige» gjenspeiler gammelt kjønnsrollemønster. Jeg er ikke hushjelpen din altså, hvis du tror det. Jeg er en LADY, som i den britiske adelsfamilien. Det burde jo du vite - du som er erklært som adoptivbarnet til sjølvaste Durek av @SVK.
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90732 Skrevet 2. februar 2023 Nå begynner det visst å dra seg til med se&hør`ske fraser her, så Hoppen trekker seg tilbake og finner aftensmad, satt på bordet av hennes lydige Pige. 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90733 Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå begynner det visst å dra seg til med se&hør`ske fraser her, så Hoppen trekker seg tilbake og finner aftensmad, satt på bordet av hennes lydige Pige. Vel… Se & Hør er rettet mot folk flest, så det passer bra. 🙂 «Hva vil pigen ha?» spør @SVK. «Kartofler i en sprød og lækker salat!» utbryter Hoppe. Men hun nektes iskrem til dessert og SVK får seg en midt på trynet. 🤕 1 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90734 Skrevet 2. februar 2023 SVK skrev (5 timer siden): Stemmer! Hoppe er som Grandiosa. Nei - @Hoppetaujenta er som en poteto potata. Anvendelig og kan brukes til alt. 🥔
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #90735 Skrevet 2. februar 2023 Har du sovnet i godstolen nå, Hoppe? Med garnnøstet i fanget?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #90736 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (54 minutter siden): Vel… Se & Hør er rettet mot folk flest, så det passer bra. 🙂 «Hva vil pigen ha?» spør @SVK. «Kartofler i en sprød og lækker salat!» utbryter Hoppe. Men hun nektes iskrem til dessert og SVK får seg en midt på trynet. 🤕 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90737 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Nei - @Hoppetaujenta er som en poteto potata. Anvendelig og kan brukes til alt. 🥔 Jeg er kjempeglad i poteter hele året! Embla Othea skrev (1 time siden): Har du sovnet i godstolen nå, Hoppe? Med garnnøstet i fanget? Musikk i øretelefoner. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #90738 Skrevet 2. februar 2023 Cassidy Tvillingene er også glade i poteter.🥰🥰🥔🥔
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #90739 Skrevet 2. februar 2023 Det er alltid godt. Jeg ønsker meg en kokk som liker å lage ting med poteter og grønnsaker. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #90740 Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er alltid godt. Jeg ønsker meg en kokk som liker å lage ting med poteter og grønnsaker. Cassidy Tvillingene lager mye mat med poteter og grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå