godjenten Skrevet 15. april 2018 #37721 Del Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, Catalina Culès said: Nå tegner hun Hun kan det med selvportrett. Hoppetaujenta er dyrenes venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 15. april 2018 #37722 Del Skrevet 15. april 2018 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Ikke så jeg vet. Men vår gode venn @Jerry Lee har vel hintet om å ha hatt ufrivillig pause tidligere, men det var før regelendringen. Han har forresten også gitt lite lyd fra seg i det siste Men tror han har en frivillig pause nå, basert på hva han har skrevet forut. Godt å ha deg tilbake, GC. Hørtes ikke noe særlig ut. De drar det ganske langt hvis de har utestengt noen på grunn av noe sånt. Håper fraværet hans i det siste har vært av egen vilje. Tusen takk, Kula. Hyggelig å treffe dere igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 15. april 2018 #37723 Del Skrevet 15. april 2018 10 timer siden, godjenten skrev: Tror det skal godt gjøres å bli utestengt pga taggerestriksjonene. Det er virkelig ikke blant de mest alvorlige regelbruddene på kvinneguiden og man får nok advarsel før man blir utestengt. Helt enig. Det ville vært en ganske drøy reaksjon hvis de utestengte noen for et bagatellmessig forhold som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 15. april 2018 #37724 Del Skrevet 15. april 2018 Nå er @Hoppetaujenta på sjekker'n. Stedet er Aker brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. april 2018 #37725 Del Skrevet 15. april 2018 12 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er @Hoppetaujenta på sjekker'n. Stedet er Aker brygge. Elling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #37726 Del Skrevet 15. april 2018 1 time siden, godjenten skrev: Fantastisk vær i dag så du går glipp av noe om du ikke blir med Cesilie Skog opp Besseggen Ehh...jeg har et gnagsår som må leges først... 1 time siden, Catalina Culès skrev: Nå tegner hun Jeg er overrasket over min egen inspirasjon til å mestre en ny stil som jeg aldri har vært borte i før. 58 minutter siden, godjenten skrev: Hun kan det med selvportrett. Hoppetaujenta er dyrenes venn. Tusen takk og ja det er jeg 100%! 26 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er @Hoppetaujenta på sjekker'n. Stedet er Aker brygge. Jeg kan godt sitter der på en utekafe i sola og nyte en halvliter øl...uten alkohol i. 13 minutter siden, Winza skrev: Elling? Garantert ikke. TøyseWinza! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. april 2018 #37727 Del Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...jeg har et gnagsår som må leges først... Jeg er overrasket over min egen inspirasjon til å mestre en ny stil som jeg aldri har vært borte i før. Tusen takk og ja det er jeg 100%! Jeg kan godt sitter der på en utekafe i sola og nyte en halvliter øl...uten alkohol i. Garantert ikke. TøyseWinza! Hvem er din drømmeprins? Ty Pennington? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. april 2018 #37728 Del Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hvem er din drømmeprins? Ty Pennington? Det vet jeg Sawyer, så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. april 2018 #37729 Del Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Det vet jeg Sawyer, så klart Eller Trump? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #37730 Del Skrevet 15. april 2018 8 minutter siden, Winza skrev: Hvem er din drømmeprins? Ty Pennington? Nei, han blir jeg veldig stresset av, selv om han sikkert er grei og sånn. 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Sawyer, så klart ...ehh...du er inne på noe. 3 minutter siden, Winza skrev: Eller Trump? Han er nok på topp på marerittlista. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. april 2018 #37731 Del Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Nei, han blir jeg veldig stresset av, selv om han sikkert er grei og sånn. ...ehh...du er inne på noe. Han er nok på topp på marerittlista. Han har ADHD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. april 2018 #37732 Del Skrevet 15. april 2018 Hoppetaujenta er en Disneyprinsesse så dater hun jo ikke, hun blir fridd til av en Disneyprins. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. april 2018 #37733 Del Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Hoppetaujenta er en Disneyprinsesse så dater hun jo ikke, hun blir fridd til av en Disneyprins. Han fra Tornerose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #37734 Del Skrevet 15. april 2018 44 minutter siden, Winza skrev: Han har ADHD Trump??? Det ville isåfall forklart en del. (neida, jeg vet du mente Ty P.) 32 minutter siden, godjenten skrev: Hoppetaujenta er en Disneyprinsesse så dater hun jo ikke, hun blir fridd til av en Disneyprins. Det er jo søtt og sånn, men pleier å være litt klissete perfektpene de prinsene (og prinsessene for den delen) og det er nok ikke helt meg er jeg redd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. april 2018 #37735 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Nå røyker hun Makrell Endret 15. april 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 15. april 2018 #37736 Del Skrevet 15. april 2018 ...sammen med disse to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. april 2018 #37737 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) 26 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det er jo søtt og sånn, men pleier å være litt klissete perfektpene de prinsene (og prinsessene for den delen) og det er nok ikke helt meg er jeg redd. Forstår. Men mener å huske at Jasmin ombestemte seg da hun fant ut hvem prinsen egentlig var. En magisk ånd, en hyggelig ape og et flyvende teppe trakk sikkert ikke ned det heller. Endret 15. april 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #37738 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg sier tusen takk til flygende tepper...som ikke lukter røyk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. april 2018 #37739 Del Skrevet 15. april 2018 Just now, Hoppetaujenta said: Jeg sier tusen takk til flygende tepper...som ikke lukter røyk! Et flyvende teppe luftes hele tiden så det lukter nok ikke røyk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #37740 Del Skrevet 15. april 2018 Hihi...storrøykere klarer å forpeste alt i sin nærhet, så det vil jeg ikke være helt sikker på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå