Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

En nydelig opplevelse ser det ut til å være. Jeg vant forresten hundre blanke penger på flaxlodd nå
og det var ganske nydelig det også. :jepp: 

...Sa hun etter å ha brukt 200,- på lodd...

Gevinst er gevinst!

Da synes jeg du skal spandere på deg en is i megaklassen. God fredag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Nå synger hun med Jon Niklas Rønning.

Han er god, men nei...ingen samsynging her. :) 

25 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

...Sa hun etter å ha brukt 200,- på lodd... Gevinst er gevinst! Da synes jeg du skal spandere på deg en is i megaklassen. God fredag.

Hihi...ja det var en god idè syns jeg. :fnise:  Neida, jeg brukte tyve kroner. Så det så. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Nå sover hun, men i morgen skal hun grille pølser på bål og drikke kakao ute i skogen. Disse deltar i tillegg til Hoppetaujenta:

  • Aune Sand
  • Charter-Svein
  • Lothepus
  • Petter Pilgaard
  • Stian Stayzman
  • Frank Løke
  • Eyvind Hellstrøm
  • Knut Jørgen Røed Ødegaard
  • Jan "Autofil" Larsen
  • Rune Rudberg
  • Petter Northug
  • John Arne Riise
  • @Winza
  • @Calandria
  • @An0nymBruker
  • @Aldrisur
  • @Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått kjøpt sånne "tennting" som jeg ikke husker navnet på, men har ikke skiftet ennå. Spennende! :fnise: 
 

9 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun våken og i dag skal hun grille pølser på bål og drikke kakao ute i skogen.  :lur: 
Disse deltar i tillegg til Hoppetaujenta:

Dette blir en finfin gjeng...med diktopplesninger og underlige betraktninger rundt...så mangt. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått kjøpt sånne "tennting" som jeg ikke husker navnet på, men har ikke skiftet ennå. Spennende! :fnise: 
 

Dette blir en finfin gjeng...med diktopplesninger og underlige betraktninger rundt...så mangt. :jepp: 

Lykke til med skifting av startere og lysrør :blomst: Det går helt sikkert veldig greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke så blir det noe helt annet.....og da ser jeg slik ut uten ord  >>>  :grine:  *fortsettelse følger* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fått kjøpt sånne "tennting" som jeg ikke husker navnet på, men har ikke skiftet ennå. Spennende! :fnise: 
 

Dette blir en finfin gjeng...med diktopplesninger og underlige betraktninger rundt...så mangt. :jepp: 

Jeg er klar til å dra! :mynona:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiint! :hoppe:  ...men...vi skulle ikke ha skrevet det på nett. Svusch sa det og så sto stavanger pensjonistforening
ferdigsmurt, klappet og klar og ville bli med på tur de også. De hadde hørt at Aune Sand skulle bli med. 
*her hadde de lagt inn bilde og alt, men jeg tror ikke vi har lov til å legge det ut her - et sted får grensen gå* :ninja: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu blåser glatt i røret sitt.

Hu har gått ut for å ake litt.

Aker fort over humpe og stumpe,

og blir blålilla over hele sin rumpe.   :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det diktedagen i dag, humm.....? :laugh:               *varme opp til at vi skal treffes alle sammen* :lur: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Så fiiint! :hoppe:  ...men...vi skulle ikke ha skrevet det på nett. Svusch sa det og så sto stavanger pensjonistforening
ferdigsmurt, klappet og klar og ville bli med på tur de også. De hadde hørt at Aune Sand skulle bli med. 
*her hadde de lagt inn bilde og alt, men jeg tror ikke vi har lov til å legge det ut her - et sted får grensen gå* :ninja: 

Åhhh de pensjonistene! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst sånn vi skal bli når vi en gang blir gamle og kloke nok. Ut på tur - @Aldrisur !  :fnise: 
Kjenner meg litt oppstemt i dag, ja rett og slett litt håpefull helt uten grunn...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det diktedagen i dag, humm.....? :laugh:               *varme opp til at vi skal treffes alle sammen* :lur: 

 

Det første må det bli mer og mer slutt på, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtifra. Du er den eldste og dermed klokeste forumpoeten vår! :biggrin: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvis ikke så blir det noe helt annet.....og da ser jeg slik ut uten ord  >>>  :grine:  *fortsettelse følger* 

Hvis du ikke får det til, kan sikkert noen hjelpe deg :) Har du en god nabo som er handy? Eller kanskje han her som er elektriker:

1157831_ha6ce089bb514b9463e31_v125788361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg skal ta meg en flytur til en gjennomsnitts bergenser, for de ser ut til å være vennlige og gjestfrie selv om
en kommer litt plutselig og uanmeldt på besøk. @Rumle ? Kjenner du noen på vestlandet som er slik? Humm? :nigo: 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...