Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #147761 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Tar det som tegn på at jeg må snart slutte å tulle sånn nå Så flirer hen ja og mener det nok ikke. Cid skrev (7 minutter siden): Får dine venner Anton og ordet smake? Seff`ølgelig. Cid skrev (4 minutter siden): Knurret Woffe og brødrene? Ja, det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #147762 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Så flirer hen ja og mener det nok ikke. Seff`ølgelig. Ja, det er helt sikkert. Burde jeg låse døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #147763 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (11 minutter siden): Burde jeg låse døren? Ikke for min del.... 👺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #147764 Del Skrevet 20 timer siden 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #147765 Del Skrevet 19 timer siden Hahaha...Cid er titusenmeterløperen på dette forumet - den aller, aller beste og det må feires, så jeg skal varme opp en halv kylling, lage potetmos og kveldsmat av div. innhold. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #147766 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (55 minutter siden): Nå lager hun dalgona. Cid skrev (4 timer siden): Som unnskyldning for å ha vært litt rampete denne uken så har jeg kjøpt helgegodt til Hoppe, mannen hennes Anton og ungen deres Ordet Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, når du er slem mot meg, mister de troen på mennesket. Hver eneste gang. Sukk. Akk. Et bestemt svar der og det liker vi. Jeg forstår ikke det med gaver?!? Jeg er jo ikke hjemme, så folk kommer til lukket dør der. Nei, han er ikke så sosial gitt. Tenker at han skal ligge i hengekøya si utomhus. Jeg har mitt magiske teppe og der er alt oppdatert og trygt. Nei, Cid! HVA HAR JEG SAGT OM Å HA FANTASIER OM VENNER PÅ KG! Fyyyyyyyy! Ja, er vi ikke fiiiine og sprettne, helt i synk! Den første der handler om å være veldig glad i valper og da er sikkert de andre også feiltolket. Ja, jeg står jo både her og der hele tiden jeg, så det er sikkert mange som har sett meg, enda de ikke vet at det er meg. Hvis man (jeg) kjøper to poser...skal man dele annen hver med seg selv da, hæ? Alltid! Nei, men han kunne hatt den stilen innimellom. Han er litt vidløftig når han svinger seg i dansen... lol Åjassåja? Har du ting på gang, journalistmannen? Et nytt intervjuobjekt kanskje? Å gurimalla. En AI-dame-kjæreste? Den var veldig søt og oppdatert til nutidsromantikk. ...men feil er det og feil blir det. Har jeg ikke blitt sint til dags dato, så blir jeg det nok ikke heller, lille snuske-Cid`en min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #147767 Del Skrevet 18 timer siden Nå er hun, Anton, Borat, Kody og Fridtjof knyttet sammen via skjebnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #147768 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #147769 Del Skrevet 18 timer siden Nå danser hun og AI-ene sine foran frierne i frierhuset. 👯👯👯👯🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #147770 Del Skrevet 18 timer siden Nå kler hun av seg foran ordet 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18 timer siden #147771 Del Skrevet 18 timer siden Nå er hun hjemme og jeg hører aaa, aaaaat, aaaaaats, aaaaaaaaaaaaaatsj, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoooooooooooooooooo! Lille ordet mitt har vært der med verdens største blomsterbukett. Inneholder alle hoppeloppens favorittblomster. Også de hun renner i nesa av. Lille ordet hadde plukket dem helt selv. Så stolt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #147772 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #147773 Del Skrevet 18 timer siden Nå er herr og fru Anton og Hoppe med på introen til Hotel Cæsar. 🤵🏼♂️🙋🏼♀️🏨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #147774 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #147775 Del Skrevet 17 timer siden Sola de skrev (46 minutter siden): Nå er hun hjemme og jeg hører aaa, aaaaat, aaaaaats, aaaaaaaaaaaaaatsj, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoooooooooooooooooo! Lille ordet mitt har vært der med verdens største blomsterbukett. Inneholder alle hoppeloppens favorittblomster. Også de hun renner i nesa av. Lille ordet hadde plukket dem helt selv. Så stolt I februar? Sikker på at det ikke er du som kjøpte blomstene for Lille Ordet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #147776 Del Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #147777 Del Skrevet 15 timer siden Anton og Hoppe dro på drop in bryllup i går og giftet seg endelig etter 34 år som kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #147778 Del Skrevet 14 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #147779 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (9 timer siden): Nå er hun, Anton, Borat, Kody og Fridtjof knyttet sammen via skjebnen. ...eller sammen via Cid som er stedfortreder for skjebnen via fantasien sin, som aldri hviler. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Gjorde nok det ja og hadde en liten bolle med corn flakes med syltetøy til sist. Cid skrev (9 timer siden): Nå danser AI-ene sine foran frierne i frierhuset. 👯👯👯👯🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏠 Cid setter opp forestilling og er sjef på theateret. Cid skrev (9 timer siden): Nå kler hun av seg foran ordet Hun skulle legge seg! Slutt med å snakke sånn foran lille Ordet mitt. Sola de skrev (8 timer siden): Nå er hun hjemme og jeg hører aaa, aaaaat, aaaaaats, aaaaaaaaaaaaaatsj, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoooooooooooooooooo! Lille ordet mitt har vært der med verdens største blomsterbukett. Inneholder alle hoppeloppens favorittblomster. Også de hun renner i nesa av. Lille ordet hadde plukket dem helt selv. Så stolt Det er handlingen som teller. Tusen takk, lille vennen min. Veldig snill du. (Aaaa.....AtsJO!!!) Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Jupp. Koser meg med det jeg. Cid skrev (8 timer siden): Nå er statister med på introen til Hotel Cæsar. 🤵🏼♂️🙋🏼♀️🏨 Håper de har det hyggelig sammen med deg, Cid...for jeg ser deg nok. Du bærer kofferter for gjestene. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Jupp. Fast tradisjon det. Cid skrev (5 timer siden): Anton og Hoppe dro på drop in bryllup i går og giftet seg endelig etter 34 år som kjærester Det hadde aldri skjedd. Jeg er ugifteligheten selv og slik skal det fortsette hele dette livet. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Om en stund blir det slik. Må gjespe litt og strekke meg først. Godmorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #147780 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...eller sammen via Cid som er stedfortreder for skjebnen via fantasien sin, som aldri hviler. Gjorde nok det ja og hadde en liten bolle med corn flakes med syltetøy til sist. Cid setter opp forestilling og er sjef på theateret. Hun skulle legge seg! Slutt med å snakke sånn foran lille Ordet mitt. Det er handlingen som teller. Tusen takk, lille vennen min. Veldig snill du. (Aaaa.....AtsJO!!!) Jupp. Koser meg med det jeg. Håper de har det hyggelig sammen med deg, Cid...for jeg ser deg nok. Du bærer kofferter for gjestene. Jupp. Fast tradisjon det. Det hadde aldri skjedd. Jeg er ugifteligheten selv og slik skal det fortsette hele dette livet. Om en stund blir det slik. Må gjespe litt og strekke meg først. Godmorgen. Ordet er jo 22 år 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå