Cid Skrevet 22. juli #134061 Del Skrevet 22. juli Nå taler hun til folket som Lønnebergets første kvinnelige ordførerkandidat. 🏘️🙋♀️🎤👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli #134062 Del Skrevet 22. juli Med sin side så har hun sin reptil venn Durek. 🦎👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juli #134063 Del Skrevet 22. juli (endret) 4 hours ago, SVK said: Nå baker hun skillingsboller til meg som unnskyldning for hennes frekkheter. Ordet: SVK du må være den snilleste i verden for dette er første gangen Hoppe har bakt selv i stedet for å veive med kjevla og true Anton til å bake for henne! Endret 22. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134064 Del Skrevet 22. juli Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Nå vil Hoppe ha middag SVK skrev (4 timer siden): Nå baker hun skillingsboller til meg som unnskyldning for hennes frekkheter. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det er vondt. Den er tom, så det passer bra for et måltid. F.V: Nei, kun brunost under og helst bringebær oppå. Freyja Valkyrie skrev (7 timer siden): Hoppe spiser lunsj Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Byebye! Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): C&C som skulle gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134065 Del Skrevet 22. juli SVK skrev (2 timer siden): Ordet: SVK du må være den snilleste i verden for dette er første gangen Hoppe har bakt selv i stedet for å veive med kjevla og true Anton til å bake for henne! Cid skrev (2 timer siden): Med sin side så har hun sin reptil venn Durek. 🦎👨🏿🦲 Cid skrev (2 timer siden): Nå taler hun til folket som Lønnebergets første kvinnelige ordførerkandidat. 🏘️🙋♀️🎤👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli #134066 Del Skrevet 22. juli Hoppe vant valget og senere den dagen så kledde hun av seg foran Durek (vennskapelig) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134067 Del Skrevet 22. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juli #134068 Del Skrevet 22. juli 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134069 Del Skrevet 22. juli SVK skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at hun har fått seg kokk nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juli #134070 Del Skrevet 22. juli 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ser at hun har fått seg kokk nå vi. Hoppe trenger en kokk for det eneste Hoppe bruker stekepanna til er å gi juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134071 Del Skrevet 22. juli SVK skrev (11 minutter siden): Hoppe trenger en kokk for det eneste Hoppe bruker stekepanna til er å gi juling. Ja Cassidy Tvillingene er enige, for det å gi juling blir man ikke mett av i lengden.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juli #134072 Del Skrevet 22. juli (endret) 26 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene er enige, for det å gi juling blir man ikke mett av i lengden.😉😉 I følge Hoppe så er det ingenting som gjør en så sulten som å gi juling med kjevla og stekepanna! Endret 22. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134073 Del Skrevet 22. juli SVK skrev (1 minutt siden): I følge Hoppe så er det ingenting som gjør en så suten som å gi juling med kjevla og stekepanna! Ja Cassidy Tvillingene synes at vi ser det tydelig for oss.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #134074 Del Skrevet 22. juli Cid skrev (4 timer siden): Hva er? Vondt? Stort sett all mat med vonde greier på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134075 Del Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vondt? Stort sett all mat med vonde greier på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #134076 Del Skrevet 22. juli Nå er jeg ren og pen, alle rom luftet godt, men det er ingen vind...så det blir nok en varm natt. Jeg ønsker meg regn, torden, lyn og bedre luft å puste i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134077 Del Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå er jeg ren og pen, alle rom luftet godt, men det er ingen vind...så det blir nok en varm natt. Jeg ønsker meg regn, torden, lyn og bedre luft å puste i. Cassidy Tvillingene er enige med regn. Men vi liker ikke torden og lyn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #134078 Del Skrevet 22. juli Det gjør godt etterpå. Natta...jeg legger meg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #134079 Del Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det gjør godt etterpå. Natta...jeg legger meg nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta PS: Vi liker ikke tordenvær fordi da må vi dra ut internettet, og det liker vi ikke fordi vi er internettavhengige begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #134080 Del Skrevet 22. juli Da håper jeg at jeg får og dere slipper. Kos dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå