Cid Skrevet 7. desember 2023 #119901 Del Skrevet 7. desember 2023 Anton og hans frue Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2023 #119902 Del Skrevet 7. desember 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Usynlig skrift igjen?😜 Fatter det ikke, men det skjer innimellom. Cid skrev (12 minutter siden): Nå koser hun seg med et brett med sushi. Nei, en kvikklunsj! Cid skrev (3 minutter siden): Anton er ikke gift eller har noen i sikte. Fint. Da innrømmer du også at du overdriver VOLDSOMT innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119903 Del Skrevet 7. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fatter det ikke, men det skjer innimellom. Nei, en kvikklunsj! Fint. Da innrømmer du også at du overdriver VOLDSOMT innimellom. Picclunsj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119904 Del Skrevet 7. desember 2023 Nå har Anton havnet i fengsel, han blir knivstukket i dusjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119905 Del Skrevet 7. desember 2023 Nå kan hele Norge Hoppes kjempe-rap. Da vet man at hun har spist seg god og mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119906 Del Skrevet 7. desember 2023 1 hour ago, Cid said: Nå har Anton havnet i fengsel, han blir knivstukket i dusjen. Det var en gummi-kniv og fengselet var et leke-fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119907 Del Skrevet 7. desember 2023 Grillkongen Craig ankommer Lønneberget i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2023 #119908 Del Skrevet 7. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): Picclunsj? Nei. Cid skrev (3 timer siden): Nå har Anton havnet i fengsel, han blir knivstukket i dusjen. Nei. SVK skrev (2 timer siden): Nå kan hele Norge Hoppes kjempe-rap. Da vet man at hun har spist seg god og mett. Wow...det visste jeg ikke. SVK skrev (1 time siden): Det var en gummi-kniv og fengselet var et leke-fengsel. For noen rykter enkelte sprer her. Cid skrev (1 time siden): Grillkongen Craig ankommer Lønneberget i kveld. Da får du ta deg av ham, for jeg er ikke her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119909 Del Skrevet 7. desember 2023 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Wow...det visste jeg ikke. Mine ører hører det meste. 👂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119910 Del Skrevet 7. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei. Nei. Wow...det visste jeg ikke. For noen rykter enkelte sprer her. Da får du ta deg av ham, for jeg er ikke her. Du skal jo kysse craig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119911 Del Skrevet 7. desember 2023 Cid skrev (7 timer siden): Nå koser hun seg med et brett med sushi. Cid skrev (7 timer siden): Usynlig skrift igjen?😜 😉😉 Cid skrev (8 timer siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Rubbel og bit og den begynner å fråde rundt munnen. Den er sint! 👹 Løp, Cid...LØP! Cid skrev (8 timer siden): Fikk demonen med seg alt sammen? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Altfor fryktelig til å svares på. Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det har hun aldri gjort faktisk. Ser på det som godteri heller. Tror jeg. Vet ikke helt. De er velkomne. Artige fyrer. Resten av "påfunnene sier jeg neitakk til"...bortsett fra den underlige klaskemassasjen, men jeg hadde ikke stått på gata med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119912 Del Skrevet 7. desember 2023 6 minutter siden, Cid said: Nå må Hoppe bruke avløpsåpneren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119913 Del Skrevet 7. desember 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Mine ører hører det meste. 👂 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Nei. Nei. Wow...det visste jeg ikke. For noen rykter enkelte sprer her. Da får du ta deg av ham, for jeg er ikke her. SVK skrev (2 timer siden): Det var en gummi-kniv og fengselet var et leke-fengsel. 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (2 timer siden): Nå kan hele Norge Hoppes kjempe-rap. Da vet man at hun har spist seg god og mett. 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Fatter det ikke, men det skjer innimellom. Nei, en kvikklunsj! Fint. Da innrømmer du også at du overdriver VOLDSOMT innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119914 Del Skrevet 7. desember 2023 Nå synger Hoppe om at hun starta på bunnen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119915 Del Skrevet 7. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå synger Hoppe om at hun starta på bunnen: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119916 Del Skrevet 7. desember 2023 SVK skrev (46 minutter siden): Hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119917 Del Skrevet 7. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #119918 Del Skrevet 7. desember 2023 3 minutter siden, Cid said: Hva mener du? Jeg synes denne er morsom: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119919 Del Skrevet 7. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg synes denne er morsom: Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #119920 Del Skrevet 7. desember 2023 Hoppe har prokrastinert klesvasken og sitter nå i bunad.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå