Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Namz. Iskrem til dessert, var det slik? 🙂

Frityrstekt banan 🍌😀

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Frityrstekt banan 🍌😀

Banan splitt liksom? Aldri spist det.

Skrevet
Embla Othea skrev (4 timer siden):

Mystisk er ikke et kompliment! Jeg gir deg aldri komplimenter. Kun beskjedne anerkjennelser! 

Jeg ser komplimenter. :lur: 

Cid skrev (3 timer siden):

Nå er hun en tv serie 

En hel serie? :fnise: 

Entern skrev (3 timer siden):

Ja men også litt SitCom

Åhh...da er det Cid, Entern, SVK og noen til som står i bakgrunnen og ler på kommando
inn i fiskebollebokser for å få den rette SitCom-lyden. :klappe: 

SVK skrev (2 timer siden):

Stemmer! Hoppe er som Grandiosa. :bolledeig:

Så tørr at en må ha mere fyll på for at det skal smake litt? :klo:  Jaja.... Ikke kompliment tror jeg.  

Cid skrev (2 timer siden):

Ny hoppe

Sånn "bli ny med et ukeblad" eller et moteprogram på teve?      (neitakk, jeg har det greit slik jeg har det ;) ) 

Cid skrev (2 timer siden):

Gjør vi ikke det da?  :) 

Jo, det er det dere gjør. :nikke: 

Entern skrev (1 time siden):

Enig :) 

Blir alltid i godt humør av å tulle 😀

Og du er alltid morsom å tulle med😀

Nå har du forresten unnskyldning til å spise chilli, det motvirker forkjølelse 😀

"Vi har ei tulle med øyne blå"....er det Cid liksom? Tullegutten vår? :fnise: 

Embla Othea skrev (1 time siden):

Dere har alltid hatt en så god tone, synes jeg. Jeg synes det er trist når dere krangler. 

De har en meningsutveksling pleier jeg å tenke på det som. En kan umulig være enige hele tiden. :) 

Entern skrev (59 minutter siden):

Ikke dessert ennå, men vårrull og and i plommesaus er fortært 😋😋😋

Embla Othea skrev (49 minutter siden):

Banan splitt liksom? Aldri spist det.

Nei, ikke banansplit. Fritert. Med is. :rodmer: På videoen her er det noen som er Rusa når de lager den,
men det smaker nok nydelig uansett. *spøk* https://www.nrk.no/mat/friterte-bananer-1.7369338
cT41VOVimxoKuqENINJ2jgljrHU2uUoTcrn62UYn

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Lige måde til dere. :) 

♥️♥️

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Jeg ser komplimenter. :lur: 

En hel serie? :fnise: 

Åhh...da er det Cid, Entern, SVK og noen til som står i bakgrunnen og ler på kommando
inn i fiskebollebokser for å få den rette SitCom-lyden. :klappe: 

Så tørr at en må ha mere fyll på for at det skal smake litt? :klo:  Jaja.... Ikke kompliment tror jeg.  

Sånn "bli ny med et ukeblad" eller et moteprogram på teve?      (neitakk, jeg har det greit slik jeg har det ;) ) 

Jo, det er det dere gjør. :nikke: 

"Vi har ei tulle med øyne blå"....er det Cid liksom? Tullegutten vår? :fnise: 

De har en meningsutveksling pleier jeg å tenke på det som. En kan umulig være enige hele tiden. :) 

Nei, ikke banansplit. Fritert. Med is. :rodmer: På videoen her er det noen som er Rusa når de lager den,
men det smaker nok nydelig uansett. *spøk* https://www.nrk.no/mat/friterte-bananer-1.7369338

Du ser det du vil se. Selektivt syn, vil jeg kalle det. :jolie:

Meningsutveksling og meningsutveksling… Tja. Det var litt ampert mellom de to en periode men godt det er over for nå. 🙂

Det ser nydelig ut. Synd at du ikke kan spise det da. Blir heller en gulrot på deg Hoppe. :jolie:

Endret av Embla Othea
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

1. Du ser det du vil se. Selektivt syn, vil jeg kalle det. :jolie:

2. Meningsutveksling og meningsutveksling… Tja.
Det var litt ampert mellom de to en periode men godt det er over for nå. 🙂

3. Det ser nydelig ut. Synd at du ikke kan spise det da. Blir heller en gulrot på deg Hoppe. :jolie:

1. Nypussede briller! :opplyser:  2. Gode venner klarer å komme seg igjennom en slik liten disputt. 

3. Blir nok det ja, men jeg er jo heller ikke i en sånn matsjappe akkurat nå, så det går bra. :) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

1. Nypussede briller! :opplyser:  2. Gode venner klarer å komme seg igjennom en slik liten disputt. 

3. Blir nok det ja, men jeg er jo heller ikke i en sånn matsjappe akkurat nå, så det går bra. :) 

Sant. Gode venner står i tykt og tynt. Godt sagt, ikke sant? For Embla kan nemlig være litt klok hun også. Bare litt. Eller? Jeg tror faktisk jeg kunne blitt Mensa-medlem. Så klok er jeg, ikke sant tante? *Tante nikker anerkjennende* «TUSEN TAKK!», sier Embla. :opplyser:

Tenkte meg det. Du sitter i den traurige bua din der du har tjoret fast @Cid med hoppetauet ditt. Skamme deg. :opplyser:

Endret av Embla Othea
Skrevet
Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Sant. Gode venner står i tykt og tynt. Godt sagt, ikke sant? For Embla kan nemlig være litt klok hun også. Bare litt. Eller? Jeg tror faktisk jeg kunne blitt Mensa-medlem. Så klok er jeg, ikke sant tante? *Tante nikker anerkjennende* «TUSEN TAKK!», sier Embla. :opplyser:

Tenkte meg det. Du sitter i den traurige bua din der du har tjoret fast @Cid med hoppetauet ditt. Skamme deg. :opplyser:

:fnise:  ...jeg tror at du misforstår litt her nå: "mensen"-medlem er noe helt annet enn selveste MENSA.
                                                                                                                                   Omtrent som NASA det.  :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

:fnise:  ...jeg tror at du misforstår litt her nå: "mensen"-medlem er noe helt annet enn selveste MENSA.
                                                                                                                                   Omtrent som NASA det.  :fnise: 

Vel… Det er du som er Tante Rød (festbremsen) her. For det er nemlig du som menser på Embla av og til når det blir for mye griseprat. :(

Jeg gråter av *forskrukkelse* hver gang. 😢

image.jpeg.a38c6f53e063947bec80028d17cbd8f0.jpeg

Endret av Embla Othea
Skrevet

Neida, nu misforstår De visst, unge pige. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Neida, nu misforstår De visst, yndige pige. :) 

TUSEN TAKK! :bolledeig:
Men jeg trodde du var for likestilling jeg? For ordet «pige» gjenspeiler gammelt kjønnsrollemønster. Jeg er ikke hushjelpen din altså, hvis du tror det. Jeg er en LADY, som i den britiske adelsfamilien. :kjefte:

Det burde jo du vite - du som er erklært som adoptivbarnet til sjølvaste Durek av @SVK:jolie:

Skrevet

Nå begynner det visst å dra seg til med se&hør`ske fraser her, så Hoppen trekker seg tilbake
og finner aftensmad, satt på bordet av hennes lydige Pige.  :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Nå begynner det visst å dra seg til med se&hør`ske fraser her, så Hoppen trekker seg tilbake
og finner aftensmad, satt på bordet av hennes lydige Pige.  :) 

Vel… Se & Hør er rettet mot folk flest, så det passer bra. 🙂

«Hva vil pigen ha?» spør @SVK. «Kartofler i en sprød og lækker salat!» utbryter Hoppe.
Men hun nektes iskrem til dessert og SVK får seg en midt på trynet. 🤕

image.jpeg.b2fe8e493a0c485a35363c6864ae264e.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (5 timer siden):

Stemmer! Hoppe er som Grandiosa. :bolledeig:

Nei - @Hoppetaujenta er som en poteto potata. Anvendelig og kan brukes til alt. 🥔

Skrevet

Har du sovnet i godstolen nå, Hoppe? Med garnnøstet i fanget? :strikker:

Annonse
Skrevet
Embla Othea skrev (54 minutter siden):

Vel… Se & Hør er rettet mot folk flest, så det passer bra. 🙂

«Hva vil pigen ha?» spør @SVK. «Kartofler i en sprød og lækker salat!» utbryter Hoppe.
Men hun nektes iskrem til dessert og SVK får seg en midt på trynet. 🤕

image.jpeg.b2fe8e493a0c485a35363c6864ae264e.jpeg

:spise::spise::sikle::sikle:

• Hjerte 1
Skrevet

Nei - @Hoppetaujenta er som en poteto potata. Anvendelig og kan brukes til alt. 🥔

Jeg er kjempeglad i poteter hele året! :rodmer:

Har du sovnet i godstolen nå, Hoppe? Med garnnøstet i fanget? :strikker:

Musikk i øretelefoner. :hoppe: 

• Nyttig 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene er også glade i poteter.🥰🥰🥔🥔

Skrevet

Det er alltid godt. Jeg ønsker meg en kokk som liker å lage ting med poteter og grønnsaker. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er alltid godt. Jeg ønsker meg en kokk som liker å lage ting med poteter og grønnsaker. :nikke: 

Cassidy Tvillingene lager mye mat med poteter og grønnsaker.:nikke::nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...