Gjest Stella Rose Skrevet 23. juni 2018 #41241 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hvilket fotball lag var det du heiet på? Barcelona. Spania og Brasil i VM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #41242 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, Bonusmammaen skrev: jaaaaa! Han synes det var morsomt. Mulig jeg rekrutterer faren hans også. De er rå begge to. God idé! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #41243 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, siden det er deg så får du det...og etterpå sprayer vi deg med mannegodlukt rett i kroppen. Blåmaling slik at jeg ser sånn ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2018 #41244 Del Skrevet 23. juni 2018 ...jeg og noen venner skal på flytur i natt...kan hende ser vi ballongfarere der også? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #41245 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Barcelona. Spania og Brasil i VM. Jeg skal heie på for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 23. juni 2018 #41246 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: Barcelona. Spania og Brasil i VM. Blir spennende med Tyskland og Sverige kl 20. I mellomtiden skal jeg ut å plukke hundebæsj og klippe plenen🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2018 #41247 Del Skrevet 23. juni 2018 Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går. For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. Artig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #41248 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går. For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. Artig! Spennende Ikke sett den i noen butikker enda, er den helt ny? Lol jeg søkte faktisk opp etter avatar bilder som er tillat å dele og bruke fordi at jeg vet nå at om ikke så kan jeg bli utestengt eller få bot av fotografen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2018 #41249 Del Skrevet 23. juni 2018 Hva? Ja, den er ny...men...kan vi ikke få bruke bilder? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #41250 Del Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hva? Ja, den er ny...men...kan vi ikke få bruke bilder? Bare hvis det er bilder som er lov å dele. Måtte søke via her https://www.google.com/advanced_image_search Ei blogger hadde delt ut masse 6000kr bøter til diverse folk som hadde delt bildet av kaken hennes og hun tjente 250.000kr. Helt sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 23. juni 2018 #41251 Del Skrevet 23. juni 2018 God ferie hoppetussa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #41252 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) 12 minutter siden, Winza skrev: Bare hvis det er bilder som er lov å dele. Måtte søke via her https://www.google.com/advanced_image_search Ei blogger hadde delt ut masse 6000kr bøter til diverse folk som hadde delt bildet av kaken hennes og hun tjente 250.000kr. Helt sinnsykt Ja, det gjelder for opplastede bilder. 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hva? Ja, den er ny...men...kan vi ikke få bruke bilder? For bilder som vi feks kopierer inn via bildeadressen til bildet, slik at linken til bildeadressen ligger i bildet etter at vi har postet det, så er det lovlig for alle bilder. Det står om det i en tråd på ris & ros. Tekola forklarer om det i innlegg nr 2 her (Om man høyreklikker på et slikt bilde, kommer flere valg opp, som viser bildeadressen) Endret 23. juni 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 23. juni 2018 #41253 Del Skrevet 23. juni 2018 30 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ehh...nei ingen blåmaling, men jeg kan tilby deg en ny blålig saftis som jeg testet i går. For mye av den på en gang og den lever så absolutt opp til navnet sitt. Artig! Sitter faktisk å spiser den nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #41254 Del Skrevet 23. juni 2018 Ps. Dette med bilder @Hoppetaujenta. HanneMari Egmont fortalte i den tråden at det ikke er vi men Kvinneguiden som må betale eventuelle bøter til fotografene for bilder som er lastet opp og postet. Det er regelbrudd (forsto jeg det som) å poste slike bilder, men det har ikke tilbakevirkende kraft. Hun viser også i den tråden på ris og ros hvordan man kan søke opp bilder som er lovlig å laste opp og dele/ poste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #41255 Del Skrevet 23. juni 2018 7 minutter siden, godjenten skrev: Sitter faktisk å spiser den nå! Hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #41256 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Hei @fiole og @godjenten God sommer Endret 23. juni 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 23. juni 2018 #41257 Del Skrevet 23. juni 2018 Just now, Winza said: Hvor fant du den? Coop Obs. Men de har den sikkert alle steder de selger Diplomis. Er saftis så jeg liker å tro at den er sunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 23. juni 2018 #41258 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, An0nymBruker said: Hei @fiole og @godjenten God sommer Koser meg og håper dere gjør det også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #41259 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Koser meg og håper dere gjør det også! Det er fint Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 23. juni 2018 #41260 Del Skrevet 23. juni 2018 16 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ja, det gjelder for opplastede bilder. For bilder som vi feks kopierer inn via bildeadressen til bildet, slik at linken til bildeadressen ligger i bildet etter at vi har postet det, så er det lovlig. Det står om det i en tråd på ris & ros. Så er det lovlig hvis jeg gjør sånn? Kilden er funnet på https://www.demilked.com/flowers-look-like-something-else-orchids-pareidolia/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå