Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mhm...det var og er en fin serie. Tror at småunger i nåtid hadde likt den kjempegodt. Hadde vært hyggelig å se igjen.
*er de det? alle sammen altså? så jeg kan bare velge og vrake med bind for øynene og pekefinger på kartet?* :bond:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh...vi fortjener en hel liten episode i dag. Se på de fine miniatyrhusene de har laget i starten der... :rodmer: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Langtifra. Du er den eldste og dermed klokeste forumpoeten vår! :biggrin: 

Klok har ingenting med saken å gjøre.

Fyllefjoll, derimot.....   :fnise:  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå! :ohmy: Jerri har fortalt meg eventyr om religion å sånn og jeg tror at Hoppe er Gud, for hun sa:
"LA DET BLI LYS!!!" - og det blidde det på hele badet og vi er så glade, så glade!  :mynona:*jubelbrøøøøl*

høhø...glemte helt å skrive at jeg heter ordet - Ordet  :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Åååååååå! :ohmy: Jerri har fortalt meg eventyr om religion å sånn og jeg tror at Hoppe er Gud, for hun sa:
"LA DET BLI LYS!!!" - og det blidde det på hele badet og vi er så glade, så glade!  :mynona:*jubelbrøøøøl*

Supert at det gikk i orden med lysrørslampen din :blomst::klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:skratte:  :klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp...dette er en lys og fin dag. Sol ute og jammen meg inne også. :jepp::laugh: 

Så siden du er Gud...du skiftet Himmelens Hellige Pærer&Rør...ja, og Glimtennere? Slik at Vårlyset kommer nærmere og nærmere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bevis at det heter mandariner! De har ikke vært her siden 60tallet.  For mye steiner.

Og dagens klementiner med stein er feilvare fordi de har blitt pult av for tettstående sitrontrær.

Tullebukk.   :jolie:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest linken under bildet ville du ha sett at det er slik...NÅ.  :jepp:  Noe har skjedd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Bevis at det heter mandariner! De har ikke vært her siden 60tallet.  For mye steiner.

Og dagens klementiner med stein er feilvare fordi de har blitt pult av for tettstående sitrontrær.

Tullebukk.   :jolie:

Tenk så flott hvordan egenskaper det burde resultere! Sitronens oppfriskende og rensende egenskaper og klementinlukt beroliger. Jada, jeg er småskadet etter å holdt på med aromaterapi på bakrommet:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hadde du lest linken under bildet ville du ha sett at det er slik...NÅ.  :jepp:  Noe har skjedd.

Konspirasjonsteorier og fake News!   :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bonusmammaen skrev:

Tenk så flott hvordan egenskaper det burde resultere! Sitronens oppfriskende og rensende egenskaper og klementinlukt beroliger. Jada, jeg er småskadet etter å holdt på med aromaterapi på bakrommet:fnise:

Jammen, mamma.  Klementiner med stein ER befruktet av sitroner. Og pr def feilvare. Klementiner SKAL være steinfrie.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

det må være hann-kjønn med alle disse steinene. feilvare altså? :fnise:

I følge dere kvinner er alle hankjønn feilvare.....   :cry3:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...