Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, An0. Den tegningen skal jeg bruke. Må bare kjøpe nye tennere i morgen, så forsøker jeg. :) 

Cala....nei, ingefær er jeg ikke veldig glad i altså. :sukk: Kan ta en sånn "Godnatt-te" så kanskje det blir litt søvn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, An0. Den tegningen skal jeg bruke. Må bare kjøpe nye tennere i morgen, så forsøker jeg. :) 

Cala....nei, ingefær er jeg ikke veldig glad i altså. :sukk: Kan ta en sånn "Godnatt-te" så kanskje det blir litt søvn.

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg skal trene opp en trøffelgris jeg. En mokkatrøffelvariant.
standard_mokkatr_c3_b8ffel__e2_80_93_1_1Nam! :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror at jeg skal trene opp en trøffelgris jeg. En mokkatrøffelvariant.
standard_mokkatr_c3_b8ffel__e2_80_93_1_1Nam! :rodmer: 

:jepp: og en slik skulle du hatt å kose deg med nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, dit vil jeg for alt i verden ikke. :nei: Liker ikke sånn tant og fjas. 

Jo, du har en fortrolig samtale med Kate og hun inviterer deg til 

Buckingham Palace  i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, An0nymBruker skrev:

@Hoppetaujenta, se godt på sporet at trappene på lysrør kan føres helt inn. Om du var litt uværet når du tok ut røret, kan du ha klart å vri indre sporet slik at det står 90° på ytre sporet. Da får du ikke ført lysrør inn igjen.

For å løse dette, fører du de to trappene på røret rett i det indre sporet og vrir de 90° slik at sporet igjen er likt på indre og ytre. Du skal nå kunne føre trappene ut via sporet. For å få til en slik tilbaketrekning, må du bruke bare den ene siden, altså holde lysrørert litt på skrått for å få trappene inn i det feilstile sporet. Er det slik på begge sider gjentar du for den andre siden separat.

Se lyst på dette!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der skulle jeg gjerne ha bodd, Cala!!! :rodmer: 

13 timer siden, Rumle skrev:

Jooo du liker fjas!! 

Ok, da....tanter og fjas er noe helt annet. :laugh: 

13 timer siden, Calandria skrev:

Jo, du har en fortrolig samtale med Kate og hun inviterer deg til Buckingham Palace  i sommer.

ALDRI I VERDEN! :angry:

12 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun på konsert med Robbie Williams.

Det kan jeg gå med på. :jepp: 

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Hoppetaujenta, se godt på sporet at trappene på lysrør kan føres helt inn. Om du var litt uværet når du tok ut røret, kan du ha klart å vri indre sporet slik at det står 90° på ytre sporet. Da får du ikke ført lysrør inn igjen.

For å løse dette, fører du de to trappene på røret rett i det indre sporet og vrir de 90° slik at sporet igjen er likt på indre og ytre. Du skal nå kunne føre trappene ut via sporet. For å få til en slik tilbaketrekning, må du bruke bare den ene siden, altså holde lysrørert litt på skrått for å få trappene inn i det feilstile sporet. Er det slik på begge sider gjentar du for den andre siden separat.

Se lyst på dette!

Takk. Dette var en fin og detaljert "Lysrørskift for dummies" og jeg er deg evig takknemlig for den.
Så gjenstår bare å få det til da.... :ninja: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nydelig opplevelse ser det ut til å være. Jeg vant forresten hundre blanke penger på flaxlodd nå
og det var ganske nydelig det også. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...