AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg er en jente på snart 20 år som har hatt utflod siden jeg var rundt 13 år gammel. Jeg må konstant bruke truseinnlegg for å ikke få utflod i trusa, som jeg ikke synes er så gøy.. Det er flaut når det kommer til sex, før måtte jeg alltid løpe på badet for å fjerne truseinnlegget før han tok av meg klærne. Nå har jeg kjæreste og han vet ikke at jeg har utflod, og jeg skjuler alltid de brukte trusene mine fra han. Om han har sett meg med truseinnlegg spør han hvorfor jeg bruker det, og jeg sier det er fordi jeg er redd jeg skal få mensen og vil være forberedt. Har lest at en kvinne med friskt underliv skal kunne gå uten truse? Jeg har hvertfall ikke kunnet gå uten truse på 7 år så jeg vet ikke.. Virker ikke som venninnene mine har utflod heller. Synes jeg kan huske en venninne av meg gikk til legen for å få stikkpiller til skjeden fordi hun hadde mye utflod. Går det an? Går det an å bli kvitt utflod?? Det hadde vært en drøm.. Anonymkode: 0f842...63b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg kjæreste og han vet ikke at jeg har utflod Hvor gammel er denne kjæresten? Jeg trodde de fleste gutter/menn var klar over at jenter har utflod i varierende grad. Anonymkode: eba4d...ac3 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er denne kjæresten? Jeg trodde de fleste gutter/menn var klar over at jenter har utflod i varierende grad. Anonymkode: eba4d...ac3 Vel han er 21.. Anonymkode: 0f842...63b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vel han er 21.. Lån ham en bok om kroppen eller gi ham linker til noen nettsider. Anonymkode: eba4d...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Det er helt normalt å ha utflod. Den forandrer seg gjerne iløpet av syklusen, og man opplever f.eks ofte å få slim rundt eggløsning. Noen har lite andre har mer. Hvis den begynner å lukte bør du få sjekket det ut. Du kan jo også ta en tur til lege om det er så plagsomt. De fleste venninnene mine bruker truseinnlegg ihvertfall deler av måneden. Anonymkode: a82ea...2fe 1
Gjest Dwight Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Alle kvinner har det, og menn som frykter disse trusene er ikke menn. For det første, dropp truseinnlegget. Det gjør underlivet klamt og kan føre til både mer svette som lukter og andre ting som sopp osv. For det andre, sov uten truse på nettene, underlivet ditt må få puste. Unngå syntetiske truser. Endret 29. februar 2016 av Dwight
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på snart 20 år som har hatt utflod siden jeg var rundt 13 år gammel. Jeg må konstant bruke truseinnlegg for å ikke få utflod i trusa, som jeg ikke synes er så gøy.. Det er flaut når det kommer til sex, før måtte jeg alltid løpe på badet for å fjerne truseinnlegget før han tok av meg klærne. Nå har jeg kjæreste og han vet ikke at jeg har utflod, og jeg skjuler alltid de brukte trusene mine fra han. Om han har sett meg med truseinnlegg spør han hvorfor jeg bruker det, og jeg sier det er fordi jeg er redd jeg skal få mensen og vil være forberedt. Har lest at en kvinne med friskt underliv skal kunne gå uten truse? Jeg har hvertfall ikke kunnet gå uten truse på 7 år så jeg vet ikke.. Virker ikke som venninnene mine har utflod heller. Synes jeg kan huske en venninne av meg gikk til legen for å få stikkpiller til skjeden fordi hun hadde mye utflod. Går det an? Går det an å bli kvitt utflod?? Det hadde vært en drøm.. Anonymkode: 0f842...63b Utflod er skjedens måte å rense seg selv på. Utflod er like normalt som spytt i munnen, uten begge deler vil vi få mye ubehag. Men unormalt mye utflod kan skyldes sykdom eller andre plager så det kan være greit med en tur til legen. Da får du vite om dette er en følt økt utflod eller normalt. Anonymkode: 10312...142
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Alle har utflod, noen mye noen mindre. Men alle har det. Det kicker inn rett før mensen starter. Jeg trenger ikke bruke truseinnlegg til vanlig men bruker det når jeg har eggeløsning, da er konsistensen mere gele. Ingen liker gele i trusa. Anonymkode: 5de51...45d
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Utflod er helt normalt den forandrer seg gjennom syklusen i farge og tekstur. Den skal ikke lukte. Noen har mer andre har mindre. Jeg fikk mye mindre utflod etter jeg begynte på p-piller. Før jeg fikk på p-piller hadde jeg ganske mye, men ikke unormalt mye. Anonymkode: 4d209...27f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Jeg fikk mye mindre utflod da jeg begynte å bruke løse bomullstruser. Bruker ikke truseinnlegg mer. Behagelig er det også! Anonymkode: 33825...b0d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Alle har det. Helt normalt. En gutt på 21 som ikke vet det burde følge bedre med i timen. Anonymkode: 1a694...53a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå