nyskjerrigperrrr Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Hei jeg er en jente som skal starte på p-pillen for første gang. Valget har falt på mercilon. Jeg tar min første pille i dag, noe som er min siste dag med mensen. Det jeg lurer på er: Har noen erfaring med blødning utenfor mensen etter bruk av mercilon? Når kommer neste mensen når jeg startet med pillen i dag, siste mensendag? Skal besøke kjæresten min i mars så veldig dumt å ha mensen da. Kan jeg hoppe over mensen første menstrasjon etter å ha startet på pillen?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Et øyeblikk siden, nyskjerrigperrrr skrev: Kan jeg hoppe over mensen første menstrasjon etter å ha startet på pillen? ja Anonymkode: a0c19...239
peppermyntete Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Du kan hoppe over, men det anbefales ikke helt i starten. Kroppen din skal venne seg til hormonene og du kan oppleve en god del mellomblødninger og andre symptomer før det stabiliserer seg. Da kan det være lurt å ha mensen som normalt en gang i mnd de første månedene. Mensen får du normalt et par dager etter du tar siste pille på brettet eller har begynt å ta sukkerpiller hvis pillene dine har det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå