AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg begynte på onsdag med å føle meg sliten i kroppen, på torsdag fikk jeg feber (39) og vondt i kroppen. Var i veldig dårlig form fra torsdag til idag, klarte ikke stå oppreist uten å bli veldig svimmel og måtte ligge. Var ganske omtåket fredag og lørdag. Jeg har i tillegg fått kraftig diarésom ikke har blitt bedre. Jeg har egentlig bare blitt verre, men det kommer nok av at jeg har klart å spise litt idag. Men jeg lurer på om dere som har hatt influensa også har hatt problemer med magen? Eller kan dette være noe annet? Jeg kastet opp et par ganger de første dagene Også forresten. Jeg har to barn og den ene har vært hjemme fra barnehagen hele uka pga høy feber, slapp og dårlig. Så derfor regner jeg med jeg har det samme.. Men når skal denne fæle diareen gå over?? Er så sliten og er hjemme med en veldig aktiv baby på 7 mnd. Noen som kjenner igjen symptomer? Råd til hva som kan hjelpe? Anonymkode: b76cd...41b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Der,er tre ulike typer influensa virus i omløp, RS virus og Norovirus. I tillegg kommer vanlig forklølesesvirus og omgangssyke. Så du får satse på at du nå slår to fluer i en smekk, og har to virus mindre å bli syk av. Ja, det er noe dritt, jeg har hatt tre av forannevnte... Anonymkode: 3f374...779
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Glemte å legge til at jeg har veldig hodepine også prikker det i hender og lepper... Veldig ubehagelig. Anonymkode: b76cd...41b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå