Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som skal følge med i natt? :popcorn:
Skravletråd her!

*krysser fingrene for at Leo endelig får en pris, stakkar* :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Nangijala skrev:

Noen som skal følge med i natt? :popcorn:
Skravletråd her!

*krysser fingrene for at Leo endelig får en pris, stakkar* :ler:

Takk for påminnelsen! Og jeg som hadde tenkt å legge meg :P Hvem viser utdelingen i år? Tror nok jeg heller står opp tidlig og spoler forbi reklamen, det er jo avsindige mengder av den. Spoler man forbi den og de mindre spennende prisene er det fort gjort å komme gjennom :)

Anonymkode: 72725...b99

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for påminnelsen! Og jeg som hadde tenkt å legge meg :P Hvem viser utdelingen i år? Tror nok jeg heller står opp tidlig og spoler forbi reklamen, det er jo avsindige mengder av den. Spoler man forbi den og de mindre spennende prisene er det fort gjort å komme gjennom :)

Ingen norske tv-kanaler sender den i år :vetikke: Men hvis du har GET eller Canal Digital kan du se på Dansk Tv2 (tror jeg). Jeg har ingen av delene, så jeg driver og leter etter stream :roll:

Skrevet
1 minutt siden, Nangijala skrev:

Ingen norske tv-kanaler sender den i år :vetikke: Men hvis du har GET eller Canal Digital kan du se på Dansk Tv2 (tror jeg). Jeg har ingen av delene, så jeg driver og leter etter stream :roll:

Du kan laste ned fra nettet i morgen også, btw, men det er litt hysj hysj her på forumet.

Anonymkode: d3423...c79

Skrevet
1 minutt siden, Nangijala skrev:

Fant det på dansk tv. Får håpe det ikke er for mange kommentarer :P ingen norske som gidder sende nå som ingen norske er nominert i en eller annen obskur kategori? Jeg så ikke akkurat på i fjor for å se om Norge kunne ta en pris innen animert kortfilm eller noe annet rart. Men hjelpes meg så mye reklame. Tror jeg setter vekkerklokken til 4 :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kan laste ned fra nettet i morgen også, btw, men det er litt hysj hysj her på forumet.

Anonymkode: d3423...c79

Ja, det vet jeg, men jeg vil jo følge med direkte :bond: Utålmodig ser du :fnise:

Skrevet

Ja, skal følge med i hele natt!

Heier på Leonardo og at the revrent får beste film!!!!:duskedame:

Gleeeder meg!!!!!:duskedame:

Anonymkode: 417dc...1e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal se! :) Må bare finne et sted å se det, da jeg ikke har dansk tv2 jeg heller :o
Håper også at Leo endelig får den Oscaren, han fortjener det!

• Liker 1
Skrevet

Krysser fingre, tær, alt jeg har for at Leo endelig får en Oscar ja! Han skulle hatt minst en for lenge siden

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper og krysser fingre for at Michael Fassbender skal vinne en Oscar. Spennende altså!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke Aftonbladet til å funke, men fant en annen med grei kvalitet :) Vet ikke om det er lov til å dele den her?

Skrevet
10 minutter siden, Nangijala skrev:

Jeg fikk ikke Aftonbladet til å funke, men fant en annen med grei kvalitet :) Vet ikke om det er lov til å dele den her?

Er ikke ulovlig å streame, så vil tro det er lov å dele linken :) vil gjerne ha den :)

Anonymkode: fca21...dbc

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Noen som vet om en kan se live via dansk tv2play sin pakke en kan få gratis prøveperiode på?

Prøvde, men så ut til at man måtte være i DK for å få registrert seg :dry:

Skrevet (endret)
Nangijala skrev (På 29.2.2016 den 1.19):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...