AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg kan en dag stå opp, være i supert humør, være imøtekommende osv osv. Men i dag, har jeg vært tilbaketrukket og sur hele dagen. Jeg vetnesten ikke hva jeg skal svare folk og det går rundt negative tanker i hodet mitt hele tiden. Jeg blir liksom sånn bevegelseshemmet og puster nesten ikke. Hqr liksom en følelse av at noe fælt skal skje... Er det en feil i hjernen? Anonymkode: b2c6a...3f1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Meditasjon! Det reddet meg og mitt sinne ustabilitet angst og depresjon. Fått mye mer balanse og forstår mer av reaksjonene mine så jeg kan unngå de Anonymkode: 3de8f...c31
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meditasjon! Det reddet meg og mitt sinne ustabilitet angst og depresjon. Fått mye mer balanse og forstår mer av reaksjonene mine så jeg kan unngå de Anonymkode: 3de8f...c31 Kan Yoga være noe? Anonymkode: 52331...95f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå