AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Jeg er på forskjellige communitysider, ikke akkurat datingsider, men mange bruker nok slike sider til å treffe folk/få sex også. Det jeg legger merke til er at folk jeg kjenner fra det virkelige liv eller de jeg har snakket med på nett og kjenner derfra, at menn justerer ned alderen sin litt. Dette gjelder særlig de over 25 år. Hvorfor gjør de dette? Er det fordi at de kun vil komme i kontakt med yngre jenter? En jeg så nå som jeg vet av fra ekte er 30 år, men på profilen hans står det at han er 22 år. Føler meg så gammel når jeg snart nærmer meg 30. Føler alle menn bare er ute etter så unge jenter. Anonymkode: 0fee2...dba 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Ja for kvinner lyver aldri om alderen. Anonymkode: 86783...ab9 7
Gjest Linaria Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Haha, alle menn jeg snakker med over 40, påstår at de er 39. Om du skjønner at de lyver, spør hvilket år de er født face-to-face, og se om de starter med hoderegning eller klarer å svare med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor lyver folk generelt? Fordi de er wå uinteligent at de tror de har eller får fordeler av sin uærlighet. Anonymkode: 43ce2...e6b 2
stan Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Mennesker lyver om alderen! Når man er yngre enn 25 gjør man seg eldre. Når man har passert 30 gjør man seg yngre. Vi lever i en tid hvor den unge voksne er idealet.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 De er garantert ute etter kun sex forstår ikke vitsen kvinner sier jo hele tiden at de liker gamlinger uansett Anonymkode: b8f09...dac
Summers Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Ja jeg gjør det for å komme i kontakt med yngre jenter.
Gjest Aye Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Folk som lyver om alderen sin er noen store tullinger uansett alder. Skikkelig turn off. Gjelder begge kjønn. Jeg er 26 år og har alltid sagt sannheten om alderen. Hva er poenget med å late som man er yngre eller eldre? Sannheten kommer jo frem uansett. Har ikke opplevd så mange damer som har løyet om alderen sin til meg. Heldigvis. Har opplevd ei. Hun sa hun var 18 år og så ut som det, når hun egentlig bare var 16 år. Så da havnet jeg i senga med ei som var 16 år når jeg var 24 år.
Saraby Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 20 timer siden, Aye skrev: Folk som lyver om alderen sin er noen store tullinger uansett alder. Skikkelig turn off. Gjelder begge kjønn. Jeg er 26 år og har alltid sagt sannheten om alderen. Hva er poenget med å late som man er yngre eller eldre? Helt enig. Jeg er 5 år og har alltid sagt sanheten om alderen. Slitsomt med jenter som sier de er 6 år, men egentlig er 3 år bare for å få leke med meg i sandkassa. Anonymkode: 87781...32e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå