Gå til innhold

Sex med barn/ungdom i hus.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Interessert i å høre hvordan dere gjør dette ift til lyd. Har dere sex mens barna er hjemme? Er dere påpasselige med lyd? Jeg og typen driver nemlig med nokså heftig bdsm, og han har barna hos seg annenhver uke, og da blir sexlivet så kjedelig. Så lurer på hvordan andre løser dette med (høylytt) sex og barn i hus :-) 

Og før noen spør, ja, veggene er lydtette, men man hører fortsatt noe. 

Anonymkode: 61bb7...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Er de ikke på fotballtrening, på besøk hos venner e.l?

Må dere absolutt ha sex når de er i huset, bør det jo skje ganske stille....

Anonymkode: e4d91...b3a

Skrevet

Ta hensyn til barna. Har selv en tenåring, som jeg selvfølgelig tar hensyn til. Og får høre historier fra noen få av hennes venner, hvor foreldrene ikke tar hensyn. Og tenåringen vil ikke være hjemme.

Anonymkode: e8bd7...5ec

Skrevet

Er det nødvendig å være høylytt da? Trenger ikke bare ha det under dyna i misjonærstilling selv om barna er hjemme. Er jo bare å låse døra og ikke lage så mye lyd.

Gjest Coolaid
Skrevet

'Det er vel bare å sette på et knebel i kjeften på den som blir avstraffet. Stilleleken er en fin lek.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessert i å høre hvordan dere gjør dette ift til lyd. Har dere sex mens barna er hjemme? Er dere påpasselige med lyd? Jeg og typen driver nemlig med nokså heftig bdsm, og han har barna hos seg annenhver uke, og da blir sexlivet så kjedelig. Så lurer på hvordan andre løser dette med (høylytt) sex og barn i hus :-) 

Og før noen spør, ja, veggene er lydtette, men man hører fortsatt noe. 

De ukene han har barna kan dere jo variere med sex med lite/ingen eller normalt støynivå. Vil tro dere kan lage litt lyd hvis veggene er lydtette. Så kan dere drive med "nokså heftig bdsm" de ukene han ikke har barna. Variasjon betyr jo mye i sexlivet. Kun bdsm i lengden blir jo ensformig? Husk også at dere kan låse dere inn på badet, sette på litt musikk og ha herlig sex i dusjen :)

Skrevet
4 minutter siden, makar skrev:

De ukene han har barna kan dere jo variere med sex med lite/ingen eller normalt støynivå. Vil tro dere kan lage litt lyd hvis veggene er lydtette. Så kan dere drive med "nokså heftig bdsm" de ukene han ikke har barna. Variasjon betyr jo mye i sexlivet. Kun bdsm i lengden blir jo ensformig? Husk også at dere kan låse dere inn på badet, sette på litt musikk og ha herlig sex i dusjen :)

Haha, jeg hadde syntes det var grusomt dersom mamma og pappa låste seg inn på badet og satt på Marvin Gaye.🙊 Ta hensyn til barna/ungdommene og ha stille sex etter leggetid, eventuelt når de er ute av huset. 

• Liker 3
Skrevet

For all del ta hensyn. Det er ikke noe noen unger vil oppleve å høre hva foreldrene driver med på soverommet. Gjør det stille eller når de ikke er til stede

Anonymkode: 7d867...024

• Liker 1
Skrevet

Noen flere? 

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne som annonym :)

Vi trodde at sexlivet vårt skulle bli lettere å holde i live når ungene ble litt større og vi litt mindre slitne. Men vi tok feil.

Før hadde vi sex på kveldene, etter at ungene hadde sovnet. Nå er den eldste så lenge våken, og sliter med å sovne at 9 av 10 kvelder går ikke det. Konsekvensen er at vi nesten ikke har sex lengre. Jada, det går an å være stille, men det blir ikke veldig gøy når man hele tiden ligger og lytter etter barn som går i dørene. Hos oss kan heller ikke dørene låses, så frykten på at minstemann plutselig står i døra er ikke direkte opphissende.

Jeg har ingen løsning på problemet... 

Anonymkode: 3ae3a...5f0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...