AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Er det mye å ha sex 2 ganger om dagen? Anonymkode: e5525...84d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Nei. Starten av forholdet? Anonymkode: 55887...fcc
Gjest Aye Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Nei så klart ikke. Jeg har sex minst en gang for dagen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Hvis dere begge ønsker å ha sex to ganger om dagen, så ser jeg ikke noe problem med det... For meg holder det med 2 ganger i uken Jeg er godt gift, men mengden var helt annerledes som nyforelsket. Så tenker at hvilken fase man er i, har mye å si for hva som er en "normal" mengde. Anonymkode: 98f89...d59
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Starten av forholdet? Anonymkode: 55887...fcc Vi har vært sammen i over to år, men jeg er så kåt på han. Kan gjøre det tre ganger hver dag liksom..haha Anonymkode: e5525...84d
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Jeg vil helst ha sex tre ganger om dagen, og om det ikke er noe spesielt stressende i livene våre er det oftest der vi ligger.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 24 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg vil helst ha sex tre ganger om dagen, og om det ikke er noe spesielt stressende i livene våre er det oftest der vi ligger. Hvor lenge har der vært sammen? Det blir vel endel kjappiser? Anonymkode: f44fc...706
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 (endret) Rundt ett år. Med et såpass travelt liv som vi har nå, blir det en del kjappiser og heller litt lengre økter mot kvelden og natten. Om det er en periode med lite sex, tar vi det gjerne igjen med dager nesten utelukkende dedikert til sex og nærhet. Endret 28. februar 2016 av Katten.2.0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Rundt ett år. Med et såpass travelt liv som vi har nå, blir det en del kjappiser og heller litt lengre økter mot kvelden og natten. Om det er en periode med lite sex, tar vi det gjerne igjen med dager nesten utelukkende dedikert til sex og nærvær. DAGER dedikert til sex? Hvordan i helvete klarer dere det? Hvor lenge er det liksom mulig å ha ståpikk og være våt? Anonymkode: f44fc...706 2
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: DAGER dedikert til sex? Hvordan i helvete klarer dere det? Hvor lenge er det liksom mulig å ha ståpikk og være våt? Anonymkode: f44fc...706 Overraskende lenge.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Overraskende lenge. Skulle ønske jeg klart å holde meg våt lenger, for kjærestens del.. Noen tips? Anonymkode: f44fc...706
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg klart å holde meg våt lenger, for kjærestens del.. Noen tips? Anonymkode: f44fc...706 Glidemiddel? Noen blir ikke så veldig våt, for noen varierer det med dagsformen, for noen er det avhengig av tenningen/dynamikken med partneren. Jevnt over er mitt tips når det kommer til sex: Ikke gjør noe kun for motparten. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Glidemiddel? Noen blir ikke så veldig våt, for noen varierer det med dagsformen, for noen er det avhengig av tenningen/dynamikken med partneren. Jevnt over er mitt tips når det kommer til sex: Ikke gjør noe kun for motparten. Men jeg vil jo ikke at han skal gå i fra meg.. Begynte på noen medisiner i høst og skal gå på dem til mai, og disse medisinene kveler sexlysten totalt.. Men jeg vil jo prestere på alle områder! Han vil ikke bruke glidemiddel, da føler han seg mindre mannlig, men det gjør egentlig ganske vondt uten.. Anonymkode: f44fc...706
Katten.2.0 Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 Kommunikasjon. Om det gjør vondt vil det jo bare ta knekken på den lille sexlysten du har igjen. Medisiner er ofte noe herk for sexlivet, så føler med dere!
Gjest Keikolina Skrevet 28. februar 2016 #15 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil jo ikke at han skal gå i fra meg.. Begynte på noen medisiner i høst og skal gå på dem til mai, og disse medisinene kveler sexlysten totalt.. Men jeg vil jo prestere på alle områder! Han vil ikke bruke glidemiddel, da føler han seg mindre mannlig, men det gjør egentlig ganske vondt uten.. Anonymkode: f44fc...706 Du skal jo ikke ha det vondt da.
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2016 #16 Skrevet 28. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil jo ikke at han skal gå i fra meg.. Begynte på noen medisiner i høst og skal gå på dem til mai, og disse medisinene kveler sexlysten totalt.. Men jeg vil jo prestere på alle områder! Han vil ikke bruke glidemiddel, da føler han seg mindre mannlig, men det gjør egentlig ganske vondt uten.. Anonymkode: f44fc...706 Han er en dust. Hadde ikke gidda å gjøre en pøkk ekstra for å glede ham før han slutta å være en egoistisk guttunge. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #17 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Han er en dust. Hadde ikke gidda å gjøre en pøkk ekstra for å glede ham før han slutta å være en egoistisk guttunge. Jeg vil jo tilfredsstille han og han syns suging blir litt kjedelig. Og han sier at det er bedre at jeg har det litt vondt enn at han ikke får tømt seg, for da vil han gå ifra meg og ingen vil jo være sammen med en som meg. Derfor trenger jeg tips til hvordan bli våt og hvordan holde meg våt lenge. Anonymkode: f44fc...706
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2016 #18 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo tilfredsstille han og han syns suging blir litt kjedelig. Og han sier at det er bedre at jeg har det litt vondt enn at han ikke får tømt seg, for da vil han gå ifra meg og ingen vil jo være sammen med en som meg. Derfor trenger jeg tips til hvordan bli våt og hvordan holde meg våt lenge. Anonymkode: f44fc...706 Nei, det er ikke det du trenger, det er respekt for seg sjøl og baller du trenger. Du trenger å si fra til ham at han ikke har noen rett til å prate sånn til deg, og at han skal behandle deg ordentlig. Hvorfor tillater du ham å behandle deg som en tømmestasjon? 5
Gjest Plastic Heart Skrevet 28. februar 2016 #19 Skrevet 28. februar 2016 Spørs helt på dagsform og hvor mye vi skal den dagen. Det blir som oftest iallfall to ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #20 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Nei, det er ikke det du trenger, det er respekt for seg sjøl og baller du trenger. Du trenger å si fra til ham at han ikke har noen rett til å prate sånn til deg, og at han skal behandle deg ordentlig. Hvorfor tillater du ham å behandle deg som en tømmestasjon? Du skjønner ikke. Han her har god jobb, økonomi, sosial status, gode kjerneverdier osv. Jeg kommer fra fattigere kår. Jeg er heldig som har han. Jeg tør ikke si så mye til han, er litt redd for hva han kan gjøre.. Anonymkode: f44fc...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå