AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Skal ut å fly med norwegian og fikk akkurat en sms om at flyvningen har blitt byttet til avion express airbus a320. Kunne få tilbake pengene mine om jeg ikke ønsket å reise lengere. Ellers skulle alt være det samme. Hva i all verden betyr dette ??? Og googlet selskapet og det hadde ikke bra rykte på seg heller. Hva er dette for noe ? Anonymkode: 778b1...bc0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Kan være mange grunner til at så skjer. Har også opplevd noe lignende med Norwegian i utlandet. Det gikk veldig bra! Anonymkode: 16138...2fe
Chizue Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Har skjedd med meg to ganger. Første gang fikk jeg beskjed flere uker før at det var skjedd en endring. Noe som var helt greit. Andre gangen var jeg i utlandet og fikk beskjed at det var blitt tatt en dobbel-booking De fikset jo hjemreisen min med noe annet, så det gikk jo greit. Og hun i skranken syntes jeg tok alt så rolig og hun beklaget alt, så fikk hjemreisen min på business klasse :D Eneste negative tingen var at jeg måtte bli i det landet 2 dager ekstra.. Men det var enda greiere, var ikke helt klar for å dra hjem igjen Men det kan være mange grunner for at slike ting skjer Første gangen det skjedde med meg så var det fordi det flyet var på en annen tur på det tidspunktet... Så de måtte endre Det er jo forståelig.
Whoops Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Mest sannynlig er det fordi de ikke har flyet som egentlig skulle fly denne strekningen den dagen eller mangler mannskap og hart leid inn hjelp. Dette gjøres stadig hos de fleste flyselskaper. Det betyr rett og slett at de har leid inn fra et annet flyselskap og at du får det samme som du hadde fått om de hadde flydd selv, men du må muligens ta til takke med et eldre fly (norwegian sine fly er jo stort sett splitter nye) og kanskje besetning som ikke snakker norsk, men engelsk. Sikkerhet og sånt er det samme for alle fly uansett og det er neppe noen fare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå