Gjest leogirl Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 ca. midt i januar hadde jeg en bihulebetennelse som jeg bl.a. fikk rinexin for og hodepinen forsvant. de siste uken har jeg vært konstant trøtt/slapp og de to siste dagene har jeg hatt et kraftig trykk i hode, vært kvalm, og svimmel. Ellers så har jeg også vondt i øyene( pga. trykket), stiv i nakken , feberfølelse og er lyssky, og vond hvor bihulene er (panne, neserygg og kjeve), i halsen ved mandlene. Masseres tinningene eller hode sitter det igjenn en ekstra smerte. Er dette en form for kraftigere bihulebetennelse? Er det noen som har et godt tips? Vurdere å gå til legevakten (pga smertene) men frister minimalt pga det er lørdags kveld antagelig masse folk der.
Sapientia Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Høres ut som det kan være bihulebetennelse. Har du noe nesespray liggende? Da kan du jo gjøre et forsøk og se om det hjelper mot trykket. Husk og ha hodet litt bakover når du tar nesesprayen slik at den renner ned mot bihulene og ikke bare opp i selve nesegangen. Vanlig saltvannsnesespray bør hjelpe hvis det er bihulebetennelse du har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå