Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, PaperFlower skrev:

Mens vi snakker om kjoler/antrekk, så håper jeg at om Laila med Afterglow går videre, så har hun et annet antrekk. Synes ikke hun "ikke hadde kropp til det" som noen andre sa, men synes det var et forferdelig kjedelig antrekk som ikke helt passet til sangen. Ser for meg en vakker kjole, eller skjørt e.l., som går helt ned til bakken. Kanskje en luftig og lett, men lang, kjole? Bare min mening da. :)

Enig i dette. Den svarte kjolen passet ikke til sangen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå kunne ikke "Laika" kommet videre, hehehe

• Liker 1
Skrevet

Å nei! :sukk:

Kan vi ikke bare sende Rybak på nytt da. :icon_lol:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, PaperFlower skrev:

Mens vi snakker om kjoler/antrekk, så håper jeg at om Laila med Afterglow går videre, så har hun et annet antrekk. Synes ikke hun "ikke hadde kropp til det" som noen andre sa, men synes det var et forferdelig kjedelig antrekk som ikke helt passet til sangen. Ser for meg en vakker kjole, eller skjørt e.l., som går helt ned til bakken. Kanskje en luftig og lett, men lang, kjole? Bare min mening da. :)

Tenkte akkurat det samme! Nå følte jeg at hun så ut som en førtiåring som prøver å klamre seg til tenårene... Hun er jo ei vakker dame, med en sang som fortjener bedre enn et antrekk som Avril Lavigne sikkert hadde følt seg komfortabel i på høydepunktet i sin karriere!

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Æsj, får ikke sett sendingen fra utlandet. Hvordan står det til nå?

Skrevet

Da blir det kalas igjen. :hoppe:

Skrevet

Tragisk at den russelåta gikk videre og ikke Makeda.

• Liker 2
Skrevet

Også gikk min tredje favoritt gjennom til gullfinalen også, så synes det er helt ok. Men fortsatt så håper jeg til tusen at Afterglow vinner.

Den eneste av de fire finalistene som hadde vært katastrofe om vant er boybandet. Noe som det er en relativ stor sjanse for, da tenåringsjenter har en tendens til å bruke latterlig mye penger på det boybandet de liker. Stemmer til 1000 kr? Helt sikkert noen som gjør det. Uff. Skummelt.

Skrevet

Send han med fela og så di Laikerne i bakgrunnen til å marsjere. Det blir show!

:fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo pinne for landet-helvetet helt på nytt!

Endret av loffen
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Enig i dette. Den svarte kjolen passet ikke til sangen.

Jeg syntes det samme. Samtidig vet jeg ikke helt hvilken stil som er "henne". *Prøver å tenke på et alternativ",men tenker bare på at denne Kalas-mannen minner meg om Vengaboys... Og det er ikke en god ting...

Anonymkode: f60f3...09e

• Liker 1
Skrevet

Synes Agnete sin var best på refrenget, men dårlig i verset. Tror derfor kanskje Afterglow vinner. Om Kalas eller boybandet vinner blir det nok enda en litt flau internasjonal finale... Selv om Kalas sin jo var litt fengende, så er det ikke en vinnerlåt.

Anonymkode: 2be6e...10e

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Linaria skrev:

Freddy Kalas, Suite 16, Agnete og Laila er videre til gullfinalen. Freddy Kalas fremfører nå.

Skrevet
33 minutter siden, Perelandra skrev:

Hva har Jan Fredrik spist? Makan til gira type.

Tror heller han har røyka noe. Eventuelt knasket e. :P 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Agnete blir bare vakrere og vakrere. 

Enig! Hun er pen og synger bra synes jeg.

Skrevet

Syns Agnete sang bedre denne runden, og skiftet mellom vers og refreng blir bedre og bedre for hver gang jeg hører låta. Tror kanskje jeg holder en knapp på den foran boybandet nå!

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Skal Norge markedsføres med denne jamaicalåta..

Skrevet

Vinner boybandet så heier ikke jeg på Norge i år. Da blir jeg flau på Norges vegner.

Skrevet
2 minutter siden, Linaria skrev:

Det går på radio også, om du får det til å virke?? 

Skrevet

Apropos antrekk: Hva slags bukse er det mannen har på seg..?

Anonymkode: f60f3...09e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...