Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I beste fall, middelmådig...

Anonymkode: 2aacf...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror sang nr. 1 burde vunnet, den er faktisk den eneste jeg husker :P

The streets of Moscow with my girlfriend :skya:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Helena83 skrev:

Makeda sin låt var fengende, men likte ikke antrekket, hun skulle heller gått for en fin cocktailkjole i stedet :) 

Ja, det antrekket var helt bak mål.  :fnise:

Skrevet
1 time siden, Bossa Nova skrev:

Håper Agnete har på seg en annen kjole i finalen 

http://www.kjendis.no/2016/03/01/kjendis/agnete_johnsen/mgp/melodi_grand_prix/eurovision_song_contest/43333734/#_ga=1.21409726.424880249.1436989164

Noen andre som lurer på om Silya er gravid? 

Ikke så lett å holde kjolen på plass når man er i seiersrus. :)

Sitat fra samme artikkel: "Tidligere vinnere, som Margaret Berger og Alexander Rybak, brukte samme antrekk i den norske og internasjonale finalen."  Det er feil når det gjelder Margaret. Hun brukte en trang hvit kjole begge gangene, men de var likevel ulike. Kjole MGP og kjole ESC

Gjest Bossa Nova
Skrevet
6 minutter siden, Perelandra skrev:

Ikke så lett å holde kjolen på plass når man er i seiersrus. :)

Sitat fra samme artikkel: "Tidligere vinnere, som Margaret Berger og Alexander Rybak, brukte samme antrekk i den norske og internasjonale finalen."  Det er feil når det gjelder Margaret. Hun brukte en trang hvit kjole begge gangene, men de var likevel ulike. Kjole MGP og kjole ESC

Det med MB's kjoler visste jeg ikke før nå. Takk for youtube-klippene :) Så mye bedre låta var på MGP.

Skrevet
11 timer siden, Bossa Nova skrev:

Det med MB's kjoler visste jeg ikke før nå. Takk for youtube-klippene :)Så mye bedre låta var på MGP.

Jeg gjetter at hun var mindre nervøs da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Agnete stiller i et annet antrekk i Stockholm. Det var ikke det at hun ikke var fin, men synes det er så kjedelig at vi skal stille med et hvitt minimalistisk antrekk igjen. Selv om det passer til sangen og den nordiske stilen så vil jeg tro at så mange kreative hoder som hun sikkert har rundt seg, må kunne finne på noe litt mer spennende. Agnete har jo en smashing figur så sånn sett bør hun være enkel å kle. Dessuten synes jeg at hun er mye finere med krøller/volum i håret enn så flatt hår, hun hadde også flate sko (forresten veldig fine) og ikke høye hæler og da ble hun litt "sammentrykt" med den stramme frisyren. Mulig det er bare jeg som tenker sånn :fnise: 

Anonymkode: 959b7...d78

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper Agnete stiller i et annet antrekk i Stockholm. Det var ikke det at hun ikke var fin, men synes det er så kjedelig at vi skal stille med et hvitt minimalistisk antrekk igjen. Selv om det passer til sangen og den nordiske stilen så vil jeg tro at så mange kreative hoder som hun sikkert har rundt seg, må kunne finne på noe litt mer spennende. Agnete har jo en smashing figur så sånn sett bør hun være enkel å kle. Dessuten synes jeg at hun er mye finere med krøller/volum i håret enn så flatt hår, hun hadde også flate sko (forresten veldig fine) og ikke høye hæler og da ble hun litt "sammentrykt" med den stramme frisyren. Mulig det er bare jeg som tenker sånn :fnise: 

Anonymkode: 959b7...d78

Jeg synes også hun er finere med volum/krøller i håret. Tenker en isblå kjole hadde vært fint på henne.

Anonymkode: f60f3...09e

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hun burde blitt sponset av Visit Norway, for hun og sangen spiller på typiske forestillinger om det norske: is, vakre jenter med lyst hår og sikkert andre ting. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hjelp, hørte Icebreaker på radio og det hørtes helt fælt ut. Stor dissonans mellom vers og refreng.

Skrevet

Eva & The Heartmaker burde være med i MGP syns jeg!

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd den låta er dansk :laugh:

Anonymkode: 51e51...a95

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har hørt gjennom låtene til de andre landene? Gjorde det i går (yeah you heard me!) og sitter igjen med at Russland, Italia, UK, og Frankrike er de beste i mine ører foruten Norge.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har hørt igjennom alle låtene flere ganger (elsker ESC :nigo:) Er enig i av at de sangene du nevner er bra, jeg tror Azerbaijan, Australia og Bulgaria kan gjøre det bra! :) 

Skrevet
Den 25.3.2016 at 21.21, Nevian skrev:

Noen som har hørt gjennom låtene til de andre landene? Gjorde det i går (yeah you heard me!) og sitter igjen med at Russland, Italia, UK, og Frankrike er de beste i mine ører foruten Norge.

Finner man de på Spotify? Skal Australia være med i år også?

Skrevet
7 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Finner man de på Spotify? Skal Australia være med i år også?

Aner ikke om de er på Spotify. Jeg hørte de bare på Eurovisions nettside. Vet ikke hvorfor Australia er med også i år. Det ble jo sagt at det kun var en jubileumsgreie at de var med i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...