Gå til innhold

Chatting


Bakgårds-katta

Anbefalte innlegg

Ang. Chatting. Jeg har aldri vært inne på chatten, vet heller ikke hvordan det fungerer der inne. Har vært her i ca. 1,5 år nå, og aldri våget meg inn der. Vet ikke helt hva jeg er "redd" for.. en slags sperre der, ja. Har ofte blitt advart mht. chatting, og derfor aldri gjort det. Kanskje jeg også er redd for å gjøre noe "galt" der, kanskje jeg blir kastet på hodet rett ut ? :ler: Nei, men seriøst : er det noen som har lyst til å fortelle litt om dette ukjente mysteriet for meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært inne på chatten her på siden (visste ikke at den eksisterte), men chatter veldig mange andre steder. Først må jeg si, du har ingenting å være redd for... du er som regel velkommen overalt, og forteller du folk at du er ny, så blir du som regel alltid tatt godt i mot! Jeg har aldri hatt noen problemer med chatting, og elsker å chatte!

Har møtt mange av mine beste venner via chatting, så jeg kan trygt anbefale det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatten på KG er som regel full av tomme folk, det vil med andre ord si at det ikke så veldig ofte er noen der fordi alle glemmer å stikke innom der bortsett fra Thea da som er der hele tiden jepp :roll:

Tror ikke det er noen fare jeg bakgårds-katta.Om du "uheldigvis" :sjarmor: skulle rote deg innpå den når det da er folk der er sjansen for at du blir kasta ut meget meget liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Var en tur innom der i går, noe Thea vet.. hun var på en kjapp visitt ! Fikk flott hjelp og masse svar av Hege. Og ja, jeg er en karsk-drikkende ekte TRØNDER :lol: Det er ikke så mange av oss her inne, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Chat er ikke så mystisk det :)

Det går bare litt fortere enn på diskusjonsforumet! Har vært der inne et par ganger.

Og... jeg er også ektefødt trønder :blunke: Bodde der til jeg var 8 år!

Æ årsckja itj å bo dær længer! Hø hø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol::lol::lol::lol: Det er Vinga rætt-trønder-snuppa-mi-det :lol::lol::lol: Jeg og også steike rett igjennom trønder men karsken holder jeg meg laaaaaangt unna :tunge1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...