Gå til innhold

Helt sykt!


Gjest simsam

Anbefalte innlegg

Jeg så en sykt bra dame i stad! Hun hadde sykt store pupper ass!

Og den syke ræva!. Jeg ble helt syk av å se henne ass!

De rundstykkene var sykt gode!

Det er sykt hvor sykt ting har blitt. 
I danmark er ting "pisse" bra osv, i Norge sa vi før "drit"bra osv...

Nå er det sykt som er det store.
For de unge... uff, jeg er visst blitt olding hehehehe

 

Sier du mye sykt? Er du sinnsyk eller? Jeg skal boikotte alle som bruker ordet sykt! Kan dere ikke bare skrive "kjempegodt" - men sykt godt er vel enda bedre? Hmmmmmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom forresten på at i Danmark bruker de også ordet "sinnsykt" for å beskrive noe!

Og det brukte vi litt før og, sinnsykt bra konsert :D hehe

Men nå virker det som det har blitt helt sykt hvor mye sykt brukes for å beskrive ting. 

Bruker du ordet sykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe nytt? Har brukt sykt og sinnsykt ihvertfall siden ungdomsskolen, og jeg gikk ut i -99

Anonymkode: 06ef3...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noe nytt? Har brukt sykt og sinnsykt ihvertfall siden ungdomsskolen, og jeg gikk ut i -99

Det er som en ser  det. Jeg synes alt som er kommet de siste femti åra er nytt!

Anonymkode: d4fef...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er som en ser  det. Jeg synes alt som er kommet de siste femti åra er nytt!

Anonymkode: d4fef...2bd

Ja, jeg gikk ut fra vgs i 96, så jeg begynner nok å bli olding. Det er de i tjueåra som bruker ordet sykt har jeg merket...

det jeg har merket er at det blir brukt stadig mer om beskrivelser.
Sykt deilig, sykt smart, sykt godt. Se bare bloggene. Disse browniesene var sykt gode!

Anonymkode: 79183...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Jeg slår et slag for å innføre "Halvt syk". :fnise:

Men er jeg i det rette vranghjørnet, så pleier jeg å besvare "Det var helt sykt!"-kommentarer med "Hvilken sykdom hadde det? Influensa, malaria, tularemi?". 

Når noen kommer i skade for å beskrive mat med "sykt+ord", så spør jeg: "Og du spiste altså denne syke maten? Er du ikke redd for matforgifning?!?". 

Jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg slår et slag for å innføre "Halvt syk". :fnise:

Men er jeg i det rette vranghjørnet, så pleier jeg å besvare "Det var helt sykt!"-kommentarer med "Hvilken sykdom hadde det? Influensa, malaria, tularemi?". 

Når noen kommer i skade for å beskrive mat med "sykt+ord", så spør jeg: "Og du spiste altså denne syke maten? Er du ikke redd for matforgifning?!?". 

Jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. 

haha kanon :)

Men det er helt sykt altså, (her syns jeg det er mer ok å bruke ordet sykt) - hvor syke folk er etter å bruke ordet sykt om ting som er bra! Sykdom er jo ikke bra? Heller ikke dritt og piss... drittgodt, pisse godt... hallo!
Kan vi ikke bare si kjempegodt da? Vidunderlig? Herlig? Er det dårlig ordforråd som råder eller er det for å være kul man må si "sykt".... 


Syns vi lever i en syk syk verden jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bedre ord som kjempebra, en herlig ettermiddag eller en topp dag.
Så jeg bruker hverken sykt, dritt, pisse eller sinnsykt særlig ofte. Men det forekommer sikkert.  Alle ord som blir overdrevet brukt får meg til å tenke at personen kanskje burde utvide ordforrådet sitt litt ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg slår et slag for å innføre "Halvt syk". :fnise:

Men er jeg i det rette vranghjørnet, så pleier jeg å besvare "Det var helt sykt!"-kommentarer med "Hvilken sykdom hadde det? Influensa, malaria, tularemi?". 

Når noen kommer i skade for å beskrive mat med "sykt+ord", så spør jeg: "Og du spiste altså denne syke maten? Er du ikke redd for matforgifning?!?". 

Jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. 

Tror nok noen hadde lurt litt på hvor oppegående du er...

Anonymkode: 04173...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok noen hadde lurt litt på hvor oppegående du er...

Anonymkode: 04173...9a5

Det lurer de sikkert på uansett om jeg stiller de spørsmålene eller ei :hoppendeglad:Takk og pris pleier jeg stort sett omgang med mennesker som ikke bruker "syk"/"sykt" som forsterkende beskrivelse. Kanskje fordi jeg bor i det store utlandet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Det lurer de sikkert på uansett om jeg stiller de spørsmålene eller ei :hoppendeglad:Takk og pris pleier jeg stort sett omgang med mennesker som ikke bruker "syk"/"sykt" som forsterkende beskrivelse. Kanskje fordi jeg bor i det store utlandet :P

Du er SYk du  ditt SYYYYKE menneske hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
3 timer siden, simsam skrev:

Du er SYk du  ditt SYYYYKE menneske hehehe :)

Det er helt syyykt hvor syk jeg er! Og nå skal jeg ta en sykt deilig dusj, for jeg blir så sykt glad av disse sykt herlige dusjene, og så skal jeg ut på den sykeste shopping-turen og kjøpe de sykeste skoene altså! 

Å fy fa*n, jeg tror faktisk jeg blir litt syk av denne overdrevne sykinga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Det er helt syyykt hvor syk jeg er! Og nå skal jeg ta en sykt deilig dusj, for jeg blir så sykt glad av disse sykt herlige dusjene, og så skal jeg ut på den sykeste shopping-turen og kjøpe de sykeste skoene altså! 

Å fy fa*n, jeg tror faktisk jeg blir litt syk av denne overdrevne sykinga :fnise:

Jeg blir helt syk av å høre på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest simsam

Jaja, det er kanskje bedre å bruke ordet sykt enn å banne... 
Da jeg var ung, var det trendy å si "jævla" om en del ting, f.eks. Jævla fin dame.

Eller de som ville anglisere seg litt da: Føcking bra film ass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest simsam
Den 1.3.2016 at 20.38, simsam skrev:

Jaja, det er kanskje bedre å bruke ordet sykt enn å banne... 
Da jeg var ung, var det trendy å si "jævla" om en del ting, f.eks. Jævla fin dame.

Eller de som ville anglisere seg litt da: Føcking bra film ass! 

Er det ingen som banner lenger? Er det blitt utrendy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet at jeg gjør med ordet "sykt" er å si "Det er jo helt sykt", når det gjelder noen som gjør noe som er helt på bærtur (på en veldig veldig negativ måte, ikke humoristisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger :popcorn:

Jeg er nok en av de som bruker ordet "sykt" en del, har faktisk prøvd å ta meg i det, men det ramler ut gang på gang - men oftere når jeg snakker med jevngamle - de forstår det så sykt mye bedre liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...