AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #21 Skrevet 28. februar 2016 Brille Trygdekontoret Brennpunkt Dag Anonymkode: 694bf...b69
Gjest Emera Skrevet 28. februar 2016 #22 Skrevet 28. februar 2016 Datoen (voldsomt tragisk musikk, men bra program) Brøyt ivei Hele Norge baker. Synes denne sesongen er bedre enn de forrige. Lindmo Ukens vinner Nytt på nytt, av og til Hitlåtens historie. Norsk-svensk produksjon, men uansett.
Gjest Ennasus Skrevet 28. februar 2016 #24 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Macro skrev: Alltid trodd jeg var spesiell som er så opphengt i han! Nei! Syntes han er så søt og sjarmerende
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #25 Skrevet 29. februar 2016 Hotel Cæsar Senkveld med Thomas og Harald Luksusfellen Det er flere men jeg gidder ikke å liste opp alle nå
Elanor Skrevet 29. februar 2016 #26 Skrevet 29. februar 2016 Forbrukerinspektørene Med livet som innsats (Andreas Wahls forrige NRK-serie, Folkeopplysningen, var dog enda bedre) Dama til /typen til Mesternes mester Nytt på nytt Alt for Norge Unge lovende MGP... En sjelden gang duger også en episode av Luksusfellen og Hellstrøm rydder opp.
fresia Skrevet 29. februar 2016 #27 Skrevet 29. februar 2016 (endret) 4 stjerners middag, masterchef norge, boligjakten, tid for hjem, hotel cæsar, huskestue, helt perfekt, jakten på kjærligheten, farmen, paradise hotel, solgt, nytt på nytt, brille, insider, skam, migrapolis, hele norge baker, dama til/typen til, alle gutta jeg er glad i norske tv men er ikke sånn at jeg følger med på alt altså... Endret 29. februar 2016 av fresia måtte legge til alle gutta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå