Gå til innhold

Kurerer botox ''resting-bitch-face''?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av å alltid bli fortalt hvor sur jeg ser ut. ''Smiil litt daa''. ''Det er ikke farlig å smile''. ''Hvorfor er du alltid så sur/negativ''. Jeg få så ofte disse kommentarene at jeg faktisk blir sur og lei meg. 

Fjeset mitt ser på en måte slik ut dersom jeg slapper av eller konsentrerer meg:

1388767826189.jpg.size.xxlarge.letterbox

Folk har tatt bilde av meg mens jeg ser på tv eller bare stirrer ut i luften, og jeg kvepper til selv. Jeg ser skikkelig sur ut og får så dårlig selvtillit. Vil botox i pannen gjøre at jeg ikke ser så sur ut? Har sett at det koster rundt 3000kr og varer kanskje i 6-12 mnd. Jeg ser enda surere ut enn hun på bildet. Finnes det noe permanent? 

Anonymkode: 96ea0...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt hva som gjør at du ser sur ut. Det jeg umiddelbart tenker kan gjøres er å fjerne sinnarynke(om du har) og å bruke noen fillere for å få munnvikene til å peke lettere oppover. :)

Skrevet
5 minutter siden, Vevila skrev:

Det spørs litt hva som gjør at du ser sur ut. Det jeg umiddelbart tenker kan gjøres er å fjerne sinnarynke(om du har) og å bruke noen fillere for å få munnvikene til å peke lettere oppover. :)

Går det an å bruke fillere til å få munnviken til å peke oppover? Mine går nemlig ned slik som på bilde. Jeg lager også sinnarynke nesten hele tiden :S Men jeg er redd for at øynene mine skal se sykt sur og konsentrert ut mens pannen er rynkefri. Da kommer jeg til å se helt psyko ut. 

Anonymkode: 96ea0...bc5

Gjest cheshirecat
Skrevet

Nye greia nå er faktisk å operere seg til at munnvikene smiler oppover, altså miniatyr "joker" smil..

Jeg har også "resting bitch" ansikt når jeg er alvorlig (lærte meg herved et nytt begrep) men ettersom jeg er en resting bitch så er det helt OK. Heller det enn et konstant smilende fjols. 

image.jpg

Skrevet
2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Nye greia nå er faktisk å operere seg til at munnvikene smiler oppover, altså miniatyr "joker" smil..

Jeg har også "resting bitch" ansikt når jeg er alvorlig (lærte meg herved et nytt begrep) men ettersom jeg er en resting bitch så er det helt OK. Heller det enn et konstant smilende fjols. 

image.jpg

Uff, mennesket blir aldri fornøyd, skal absolutt følge strømmen. 

Anonymkode: 40a11...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...