AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Sist jeg hadde "vanlig" samleie var i midten av november, kun en gang da. Jeg gikk da på ppiller. Også fikk jeg mensen som vanlig i starten på desember, men hadde samleie den ene dagen med blødning (men regner vel det nesten ikke som samleie siden han tok den inn i 1 minutt uten å komme før vi ikke gadd mer). Så fikk jeg blødning som vanlig i starten på januar, og sluttet på ppillen også nå i januar. Starten på februar helt regelmessig vanlig blødning, kom veldig mye blod. Ifølge kalenderen så skal jeg få mensen nå, men den har ennå ikke kommet, og nå er jeg kjemperedd jeg er gravid. Jeg har ikke hatt samleie siden jeg sluttet på ppillene, men hvorfor har jeg ikke fått blødning ennå? Er kjemperedd, burde jeg ta test? Er sansynligheten liten? Kan man blø selv om man er gravid? Takk for svar, hilsen redd jente. Tilleggsinfo: - Gikk på ppillen i 4 år, så vet den burde fungere. - Han kom aldri inni meg, kun på magen. Anonymkode: c45ff...c4c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor har jeg ikke fått blødning ennå? Er kjemperedd, burde jeg ta test? Det kan hende kroppen din bruker litt tid på å komme i normal syklus, helt normalt etter fire år på p-piller. JA, TA EN TEST, VI KAN IKKE SVARE DEG PÅ DETTE. Anonymkode: ee601...e39 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende kroppen din bruker litt tid på å komme i normal syklus, helt normalt etter fire år på p-piller. JA, TA EN TEST, VI KAN IKKE SVARE DEG PÅ DETTE. Anonymkode: ee601...e39 Ts her: ja, har hørt det jeg også. Hvis mensen ikkekommer, gjør jeg det. Men har hatt 3 vanlige menstrasjoner etter siste samleie, så derfor jeg tenkte at sannsynligheten kanskje er liten? Anonymkode: c45ff...c4c
Tibbie Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Jeg tviler på at du er gravid. Det er en god stund siden du hadde sex. Men bare til informasjon, så kan du bli gravid selv om han ikke kommer inni deg. Det skjedde med meg, så måtte ty til abort. Men ta en test, så føler du deg helt trygg 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg hadde "vanlig" samleie var i midten av november, kun en gang da. Jeg gikk da på ppiller. Også fikk jeg mensen som vanlig i starten på desember, men hadde samleie den ene dagen med blødning (men regner vel det nesten ikke som samleie siden han tok den inn i 1 minutt uten å komme før vi ikke gadd mer). Så fikk jeg blødning som vanlig i starten på januar, og sluttet på ppillen også nå i januar. Starten på februar helt regelmessig vanlig blødning, kom veldig mye blod. Ifølge kalenderen så skal jeg få mensen nå, men den har ennå ikke kommet, og nå er jeg kjemperedd jeg er gravid. Jeg har ikke hatt samleie siden jeg sluttet på ppillene, men hvorfor har jeg ikke fått blødning ennå? Er kjemperedd, burde jeg ta test? Er sansynligheten liten? Kan man blø selv om man er gravid? Takk for svar, hilsen redd jente. Tilleggsinfo: - Gikk på ppillen i 4 år, så vet den burde fungere. - Han kom aldri inni meg, kun på magen. Anonymkode: c45ff...c4c Hvor lenge duner penetrert, og hvor mannen har fått utløsning har ingenting åmsi for muligheten for å bli gravid. Har du vært penetrert, er muligheten for sædceller i skjeden tilstede, og teknisk sett muligheten for graviditet er og til stede. Kroppenntrenger tid for å komme inn i vanlig syklus etter p pilleslutt. Om dette er forklaringen eller om du kan være blitt gravid, vil bare en test kunne fortelle deg. Ingen på forumet kan finne ut om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 94f23...0d7 1
Gjest Chillpill Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Tror nok det er liten sannsynlighet for at du er gravid. Du har hatt tre blødninger siden forrige samleie og du gikk på p-pille. Men ta en test for å være sikker og for sjelefredens skyld. Lykke til! Endret 27. februar 2016 av Chillpill
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 22 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg tviler på at du er gravid. Det er en god stund siden du hadde sex. Men bare til informasjon, så kan du bli gravid selv om han ikke kommer inni deg. Det skjedde med meg, så måtte ty til abort. Men ta en test, så føler du deg helt trygg Ts her: takk, utrolig godt å høre. men hr alltid gått på ppiller ved samleie, så sånn sett brukt beskytttelse Hvis mensen ikke kommer skal ejg det 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge duner penetrert, og hvor mannen har fått utløsning har ingenting åmsi for muligheten for å bli gravid. Har du vært penetrert, er muligheten for sædceller i skjeden tilstede, og teknisk sett muligheten for graviditet er og til stede. Kroppenntrenger tid for å komme inn i vanlig syklus etter p pilleslutt. Om dette er forklaringen eller om du kan være blitt gravid, vil bare en test kunne fortelle deg. Ingen på forumet kan finne ut om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 94f23...0d7 Får satse på det ja 20 minutter siden, Chillpill skrev: Tror nok det er liten sannsynlighet for at du er gravid. Du har hatt tre blødninger siden forrige samleie og du gikk på p-pille. Men ta en test for å være sikker og for sjelefredens skyld. Lykke til! Takk for svar ja, det er helt riktig hvis mensen ikke kommer må jeg det, men enig det du sier takk Anonymkode: c45ff...c4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå