AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Har nettopp kommet hjem av en ridetur,har ikke vært på hesteryggen på flere månder..hadde ridebukser som er litt høye u livet,med belte.og etter rideturen så har jeg fått så vondt i navle området,må tilføye at jeg har litt mage så beltespenne ble mellom valpene på en måte.var ikke vondt når jeg red. Kan disse ha gitt et trykk der,som nå gir vondt når jeg beveger meg, kjenner smertene kun i visse stillinger,føles ut som en stram øm streng i navlen. Eller kan det være tegn på noe annet? Blir veldig glad for svar:-) Anonymkode: 06946...7fe
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Gå på legevakten. Anonymkode: 81db3...f64 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gå på legevakten. Anonymkode: 81db3...f64 Enig. Kun en lege kan finne ut helt sikkert hvorfor det gjør vondt og om TS trenger behandling Anonymkode: d6e08...fa8 1
Gjest Notatboka Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Dette høres ut som noe som går over av seg selv, hadde neppe ofret det en tur til legevakten da det er for akutt syke. Vent noen dager, om det ikke blir bedre kan du bestille time hos fastlegen. Endret 27. februar 2016 av Notatboka Skrivefeil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå