Gå til innhold

Barn som reiser alene-erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min har reist en del alene de siste årene. Han er 10 år og reiser til onkler og besteforeldre. Vi har kjøpt billettene både hos Norwegian og Sas og har aldri hatt noen ubehagelige opplevelser. Norwegian ansatte er mye mer hyggelige, prater med barn og har aldri hatt noe negativt å si om dem.

Sas ansatte har jeg opplevd som veldig ok, men litt reserverte. 

Han reiste i går og jeg kom hjem med en ubehagelig følelse i magen. Damen som jobbet i skranken på gaten virket trøtt, sur og helt uinteressert å vise et smil. Hun så på oss som på idioter og nesten hvisket at barn som reiser alene skal sist ombord. Der var jo en liten gutt som ventet med bestefaren. Etter en stund spurte mannen om de skal snart inn og man kunne si at gutten virket veldig nervøs. Hun så på han med det  fjerne blikket og sa ,, jeg sa at de skal sist ombord,, . etter et par minutter reiser hun seg, ser nesten ikke på barna og sier at de må si hadet og gå.  

har de virkelig så dårlig lønn og arbeidsforholdene at de er så frustrert? Hva skjedde med vanlig høflighet og service?

Hva er deres erfaringer?

Jeg skal sende klagebrev. Kanskje de bør jobbe med forbedring når det gjelder service.

Anonymkode: 764d1...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro hun hadde en dårlig dag, og at det desverre gikk ut over servicen hun skulle tilby. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om at den damen har fått innprentet noen service-holdning i seg. Jeg jobber innen et service-yrke selv, og har virkelig fått det innprentet i meg at dersom man mot formodning skulle få kritikk på bakrommet skal man likevel ta på seg smilet når man hjelper kundene minuttet etterpå.

Anonymkode: c8cfa...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mer fokusert på brusflaske(hun drakk og drakk) enn pasasjerene. Kanskje hun var i dårlig form eller fyllasyk.

ts

Anonymkode: 764d1...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste alene ifjor sommer og fikk en ubehagelig opplevelse! Jeg satt inntil vinduet og mannen ved siden av meg hadde en teppe over seg, den var såpass stor at den dekket 75% av meg å.. Han begynte å ta på meg nedentil. Jeg ble sjokkert og fjernet hånda hans. Jeg var redd og alene. Ingen la merke til det. Jeg sa til han at jeg skal bare på do. mens jeg dro dit wc så sa jeg til de ansatte at kan jeg bytte plass, jeg vil gjerne ikke sitte ved vedkommende. Fikk byttet plass på andre siden av flyet.

Jeg passet på at han hadde gått av flyet så jeg skulle få gått ut.. Aldri vært så redd i hele mitt liv. var 16 da...

Anonymkode: 8362b...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...