Gjest Leonardo Skrevet 27. februar 2016 #21 Skrevet 27. februar 2016 Dere har ikke spesielt store problemer.
Silfen Skrevet 27. februar 2016 #22 Skrevet 27. februar 2016 Er det kun store problemer som kan snakkes om? I så fall kan KG bare legges ned. For de færreste her inne har STORE problemer, sett i sammenheng med resten av verden. 7
Fiberhusk Skrevet 27. februar 2016 #23 Skrevet 27. februar 2016 Har opplevd det samme som deg! Heldigvis gikk det over. En ting er å ikke ha "store problemer", men de som holder på slik må jo ha mangel på liv. 2
skruf Skrevet 27. februar 2016 #24 Skrevet 27. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mulig å melde fra til en moderator da? Anonymkode: a3a8c...d30 Jeg gjorde det, men det hjalp tydeligvis ikke..
Tomm Skrevet 27. februar 2016 #25 Skrevet 27. februar 2016 10 timer siden, MapleSirup skrev: Det har jeg fått! Etter å ha deltatt i en lang tråd med en "AB" har hun nå begynt å følge meg. Motivet er ganske opplagt: kritisere og sabotere alle mine innlegg. Flere som har opplevd dette? Det er jo en enkel sak å bytte nick, men man blir jo litt "kjent" med nicket sitt. Hvem er det? Opplever at det er noen KG politi her inne i alle fall Jeg er ny medlem og litt på kanten med mine innlegg for å provosere frem litt debatt/ action...... Artig læll..... Som vi si på Trøndersk 1
Sapientia Skrevet 27. februar 2016 #26 Skrevet 27. februar 2016 ingen stalker, men for tjah, 2 år siden? noe rundt der var det en eller et fåtall som hele tiden sa de skulle snatche kjærestemannen og/eller gjøre ting med ham. Ikke fikk han noen meldinger fra de feige AB'ene og ikke hjalp det stort 1
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #27 Skrevet 27. februar 2016 12 minutter siden, Tomm skrev: Hvem er det? Opplever at det er noen KG politi her inne i alle fall Jeg er ny medlem og litt på kanten med mine innlegg for å provosere frem litt debatt/ action...... Artig læll..... Som vi si på Trøndersk Det går jo hett for seg i debatter av og til. Hvis du ikke tåler steken.... ..Så kan man forfølge motstanderne resten av uken 1
Tomm Skrevet 27. februar 2016 #28 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, MapleSirup skrev: Det går jo hett for seg i debatter av og til. Hvis du ikke tåler steken.... ..Så kan man forfølge motstanderne resten av uken Enig, steken smaker ikke hvis man ikke krydrer godt nok 1
Gjest Keikolina Skrevet 28. februar 2016 #29 Skrevet 28. februar 2016 Hadde en her for noen år siden, fulgte etter meg i flere tråder å siterte hva jeg hadde skrevet i en annen tråd hvis hun følte det jeg skrev ikke stemte. Ga henne ikke noe oppmerksomhet. Men merker at det er noen underfoumer det er verre enn andre. Her på skråblikk er det aldri noe problem og ikke rampelys heller (der kan man jo ikke være ab )
pinar Skrevet 28. februar 2016 #31 Skrevet 28. februar 2016 Ryddet for persondebatt og svar. Anbefaler forøvrig å rapportere til moderator om man mistenker eller opplever at noen er ute etter enn, er det tilfellet blir det tatt tak i. pinar, mod.
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. mars 2016 #32 Skrevet 2. mars 2016 I den tiden det fortsatt var mulig å skrive med AB-nicket i det som nå er Rampelys, hadde jeg en som prøvde seg. Gang på gang. Var en skikkelig tastaturtøffing. Ikke at det brydde meg noe nevneverdig. Morsomt å drive ordkløveri med slike nå og da.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #33 Skrevet 2. mars 2016 Den 2/27/2016 at 22.44, Sapientia skrev: ingen stalker, men for tjah, 2 år siden? noe rundt der var det en eller et fåtall som hele tiden sa de skulle snatche kjærestemannen og/eller gjøre ting med ham. Ikke fikk han noen meldinger fra de feige AB'ene og ikke hjalp det stort Er du fortsatt sammen med Gunfreak? hvordan går det med ham? Det er så trist at han slettet seg Jeg er ikke stalkeren din, altså, jeg bare lurer på dette. Har aldri snakket med deg før. Anonymkode: cef97...a9c 1
Sapientia Skrevet 2. mars 2016 #34 Skrevet 2. mars 2016 (endret) 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du fortsatt sammen med Gunfreak? hvordan går det med ham? Det er så trist at han slettet seg Jeg er ikke stalkeren din, altså, jeg bare lurer på dette. Har aldri snakket med deg før. Anonymkode: cef97...a9c Ja, vi er i aller høyeste grad fortsatt sammen Går veldig bra med ham Endret 2. mars 2016 av Sapientia
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #35 Skrevet 2. mars 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du fortsatt sammen med Gunfreak? hvordan går det med ham? Det er så trist at han slettet seg Jeg er ikke stalkeren din, altså, jeg bare lurer på dette. Har aldri snakket med deg før. Anonymkode: cef97...a9c Du? Hun har link til bloggen sin under innlegget Anonymkode: 892ef...55b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #36 Skrevet 2. mars 2016 16 minutter siden, Sapientia skrev: Ja, vi er i aller høyeste grad fortsatt sammen Går veldig bra med ham Hvorfor slettet han seg? Si han må komme tilbake Anonymkode: cef97...a9c 1
FantasDick Skrevet 2. mars 2016 #37 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har en (eller flere?) som helst bare vil diskutere meg i tråder som handler om helt andre ting. Jeg etterlyser stadig en PM så vi kan diskutere videre der, men får aldri post.
skruf Skrevet 2. mars 2016 #38 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, FantasDick skrev: Jeg har en (eller flere?) som helst bare vil diskutere meg i tråder som handler om helt andre ting. Jeg etterlyser stadig en PM så vi kan diskutere videre der, men får aldri post. Det la jeg faktisk merke til! Du spurte om en kjole som du vurderte å bruke i et bryllup og fikk helt idiotiske kommentarer fra en ab om hvorfor du ikke søkte jobb istedet for å tenke på kjoler! Døde litt på meg av oppgitthet over enkelte mennesker som ikke har bedre å finne på enn å forfølge brukere på et nettsamfunn. 1
Sapientia Skrevet 2. mars 2016 #39 Skrevet 2. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slettet han seg? Si han må komme tilbake Anonymkode: cef97...a9c Han gadd ikke å henge på KG mer. Ingen spesiell grunn.
FantasDick Skrevet 2. mars 2016 #40 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, skruf skrev: Det la jeg faktisk merke til! Du spurte om en kjole som du vurderte å bruke i et bryllup og fikk helt idiotiske kommentarer fra en ab om hvorfor du ikke søkte jobb istedet for å tenke på kjoler! Døde litt på meg av oppgitthet over enkelte mennesker som ikke har bedre å finne på enn å forfølge brukere på et nettsamfunn. Ja, det stemmer. Har også fått lignende kommentarer i flere tråder tidligere. Ganske dårlig stalker da, for opplysningene om meg stemmer dårlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå