MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Det har jeg fått! Etter å ha deltatt i en lang tråd med en "AB" har hun nå begynt å følge meg. Motivet er ganske opplagt: kritisere og sabotere alle mine innlegg. Flere som har opplevd dette? Det er jo en enkel sak å bytte nick, men man blir jo litt "kjent" med nicket sitt. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Anonymbruker er forskjellige brukere, sikker på at det er den samme? 1
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2016 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Anonymbruker er forskjellige brukere, sikker på at det er den samme? Ja, absolutt. Hun ga meg skriftlig advarsel om at hun skulle følge meg.... Og har begynt
Gjest cheshirecat Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Har ikke blitt "stalket" men har hatt andre som fast har gått etter innlegg jeg har oppretta eller kommentert, hvor disse har utelukkende forsøkt å kritisere eller henge meg ut. Gjør jo ikke meg noe da, fordi alle ser jo at de driter ut segselv med usaklige kommentarer, så det underholder meg nok mer enn hva det plager meg 😁
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Har ikke blitt "stalket" men har hatt andre som fast har gått etter innlegg jeg har oppretta eller kommentert, hvor disse har utelukkende forsøkt å kritisere eller henge meg ut. Gjør jo ikke meg noe da, fordi alle ser jo at de driter ut segselv med usaklige kommentarer, så det underholder meg nok mer enn hva det plager meg 😁 Hehe. Nei, det plager ikke meg nevneverdig. Jeg kan evt referere til tråden. Da blir det tydelig nok Man kan jo se hvem som følger en og det er jo samme person som deltok i tråden. Trenger ikke være Mensamedlem for å gjennomskue slikt. Hun får holde på
Gjest cheshirecat Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 3 minutter siden, MapleSirup skrev: Ja, absolutt. Hun ga meg skriftlig advarsel om at hun skulle følge meg.... Og har begynt HAHAH! .. Skikkelig gangster og badass å "true" med at man skal være kjip på et anonymt internettforum ...
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: HAHAH! .. Skikkelig gangster og badass å "true" med at man skal være kjip på et anonymt internettforum ... I know!! Fantastisk bilde 1
Gjest cheshirecat Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 2 minutter siden, MapleSirup skrev: Hehe. Nei, det plager ikke meg nevneverdig. Jeg kan evt referere til tråden. Da blir det tydelig nok Man kan jo se hvem som følger en og det er jo samme person som deltok i tråden. Trenger ikke være Mensamedlem for å gjennomskue slikt. Hun får holde på
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Evil Canievel. Skal ha den til gode
skruf Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 Har opplevd det ja, og det ble så plagsomt/irriterende at jeg valgte å opprette ny bruker, samt å ligge veldig lavt i terrenget. Rapporterte vedkommende ab til mod. Veldig tydelig at det var samme personen som hele tiden skapte kvalm. Synes brukere som driver med sånn stalking burde blitt utestengt fra forumet. 4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 Jeg opplevde det for en god del år siden.
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2016 Jeg får denne: på alt jeg skriver. Kommer til å ligge søvnløs i natt... 3
Gjest Sheelagh Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 Slettet min forrige bruker fordi en viss bruker sendte penisbilder i tide og utide
Silfen Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 Det er jo bare å rapportere hvert bidige innlegg så blir de til slutt utestengt. 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #15 Skrevet 27. februar 2016 5 timer siden, MapleSirup skrev: Ja, absolutt. Hun ga meg skriftlig advarsel om at hun skulle følge meg.... Og har begynt Da vet du brukernavnet og gjør hva du skal, rapporterer! Anonymkode: e0e91...6c7 4
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2016 10 minutter siden, Sheelagh skrev: Slettet min forrige bruker fordi en viss bruker sendte penisbilder i tide og utide WTF! Hvem får seg til å gjøre sånt, lurer jeg på...
sol87 Skrevet 27. februar 2016 #17 Skrevet 27. februar 2016 5 timer siden, MapleSirup skrev: Hehe. Nei, det plager ikke meg nevneverdig. Jeg kan evt referere til tråden. Da blir det tydelig nok Man kan jo se hvem som følger en og det er jo samme person som deltok i tråden. Trenger ikke være Mensamedlem for å gjennomskue slikt. Hun får holde på Du kan ignorere plagsomme brukere! Det har hjulpet meg. Bruk ignorerknappen!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #18 Skrevet 27. februar 2016 Jeg har opplevd dette i det siste - derfor kommenterer jeg nå nesten bare som AB. Har blitt forfulgt rundt, og hver gang jeg kommenterer noe, får jeg beskjed om å slutte og manipulere folk. Aner ikke hvorfor, men mistenker det er noen jeg sa imot på en tråd for noen uker siden, for det startet dagen etterpå. Anonymkode: 27b47...504
Gjest Sheelagh Skrevet 27. februar 2016 #19 Skrevet 27. februar 2016 7 minutter siden, MapleSirup skrev: WTF! Hvem får seg til å gjøre sånt, lurer jeg på... Hah, det kan du si.. Han håpet vel at jeg ville falle pladaske for (muligens oppå) penisen hans ellerno
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #20 Skrevet 27. februar 2016 5 timer siden, skruf skrev: Har opplevd det ja, og det ble så plagsomt/irriterende at jeg valgte å opprette ny bruker, samt å ligge veldig lavt i terrenget. Rapporterte vedkommende ab til mod. Veldig tydelig at det var samme personen som hele tiden skapte kvalm. Synes brukere som driver med sånn stalking burde blitt utestengt fra forumet. Er det ikke mulig å melde fra til en moderator da? Anonymkode: a3a8c...d30 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå