Gå til innhold

Krise... HJELP!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på hytta til et vennepar, har nå fått akutt diaré. Flyr på do i ett sett. Roa seg litt nå etter 4-5 timer med hyppig so besøk. Problemet er at vi er uten tabletter og skal på et opplegg med barna kl 15. Er det noe jeg kan spise for å stoppe det greiene her? Har kun paracet. Det buldrer veldig i magen :(

Anonymkode: ba796...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville tatt sjangsen på å dra noe sted med diare:P Vet ikke om det finnes noe en kan ta heller om det så var et apotek i nærheten. Kan ikke venneparet ta med seg barna dine på opplegget?

Anonymkode: 887d7...029

• Liker 1
Skrevet

Potetmel! Rør ut en teskje eller to i et lite glass med vann. Et eggeglass feks. Rør helt til du drikker, for potetmelet faller fort til bunn. Ta det som en shot. Vent litt og se hvordan det fungerer, blir det ikke bedre tar du litt til. 

Fortell det til venninna di slik at hun kan hjelpe deg/dra på butikken. Alle kan bli uggen i magen iblant. 

Anonymkode: 51307...743

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg ville tatt sjangsen på å dra noe sted med diare:P Vet ikke om det finnes noe en kan ta heller om det så var et apotek i nærheten. Kan ikke venneparet ta med seg barna dine på opplegget?

Anonymkode: 887d7...029

Men kan det være mer å få ut nå da? De siste do besøka var det kun litt som kom:( 

Skrevet

Jeg fant imogas i bilen. Håper det hjelper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...