Gå til innhold

Hun hadde en fuckfriend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det var greit å gå når jeg fant det ut? Jeg likte henne egentlig og vi hadde datet ca en måneds tid uten å ha hatt sex ennå. 

Anonymkode: 14e6e...189

Videoannonse
Annonse
Gjest Castielz
Skrevet

Alle har et liv og en fortid før en møter noen.
Og leter du etter ei jomfru, så er du i feil land.

Skrevet
1 minutt siden, Castielz skrev:

Alle har et liv og en fortid før en møter noen.
Og leter du etter ei jomfru, så er du i feil land.

Neida, men tid mener du man burde kutte ut en eventuell ff når man samtidig dater andre?

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det var greit å gå når jeg fant det ut? Jeg likte henne egentlig og vi hadde datet ca en måneds tid uten å ha hatt sex ennå. 

Ja. 

Gjest Castielz
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, men tid mener du man burde kutte ut en eventuell ff når man samtidig dater andre?

Tja, jeg hadde ikke gjort noe sånt, men folk er forskjellige.
Sånt er vel vanlig i disse dager...

Skrevet (endret)

Sorry, men jenter som har fuckfriend ser jeg på som tøser. Sånn er det bare. Jeg kan ikke noe for det. Menn som gjør det samme ser jeg på som barnslige og useriøse playboys.

Jeg ville kanskje ikke droppa en dame som hadde fuckfriend hvis hun hadde andre gode verdier som veide opp for synden (ingen er tross alt perfekte her i verden). Men hvis hun hadde en fuckfriend MENS vi datet, sånn jeg forstår det for TS, er det en helt åpenbar ditchegrunn. Kvitt deg med monsteret. Sånne folk eier ikke skrupler og moral.

Endret av Arcturus
  • Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner at folk har ulike meninger her. Jeg oppfatter det slik at det er normalt å avtale at man er eksklusive på et eller annet tidspunkt, og før det kan man egentlig gjøre hva man vil? Eller tar jeg feil? Uansett, jeg er noe mer konservativ, og dater ikke mennesker uten å være ferdig med de forholdene jeg har fra før, inkludert pulevenner. Og jeg forventer, eller i det minste håper, på at vedkommende jeg dater gjør det samme. Jeg ville avsluttet datingen om det viser seg at vedkommende jeg dater knuller noen ved siden. Jeg synes det er løs oppførsel at man ikke klarer å vente littegranne på sex.

Anonymkode: 95877...22f

• Liker 13
Skrevet

Du sier dere ikke hadde hatt sex enda. Hadde dere blitt enige om å være eksklusive?

Hvis ikke så syntes jeg ikke du har noe du skulle sagt... Heller en ff enn at hun var følelsesmessig involvert med flere tenker nå jeg. Jeg stopper ikke hele livet mitt for en fyr jeg liksom har gått på 1-2 dates med liksom.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er helt enig med deg TS, om hun holder på med en FF mens dere dater så er hun ikke noe å samle på :)

Anonymkode: 69d60...cd6

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, mjauritz skrev:

Du sier dere ikke hadde hatt sex enda. Hadde dere blitt enige om å være eksklusive?

Hvis ikke så syntes jeg ikke du har noe du skulle sagt... Heller en ff enn at hun var følelsesmessig involvert med flere tenker nå jeg. Jeg stopper ikke hele livet mitt for en fyr jeg liksom har gått på 1-2 dates med liksom.

Stoppet ditt liv? Hvorfor i alle dager går man da på date med noen hvis man ikke har et behov, tenker jeg. Dates er for mennesker som i utgangspunktet ikke har jevnlig sex med en fast partner og som har ryddige relasjoner rundt seg. Ikke for en som er halvveis ut av et gammelt forhold, har en FF på siden, en løs date-forbindelse man bruker, etc. Det er umoralsk og rett og slett galt å gjøre mot andre mennesker. 

Det du kaller å "stoppe hele livet ditt for noen" kaller jeg å være ryddig. Ikke minst åpner det for å faktisk isolere det å treffe en annen person og fokusere på akkurat ham eller henne - ikke se vedkommende som en forbigående togstasjon. Det er sunt å ha pauser og tydelige grenser mellom ting.

• Liker 13
Skrevet
9 minutter siden, Arcturus skrev:

Sorry, men jenter som har fuckfriend ser jeg på som tøser. Sånn er det bare. Jeg kan ikke noe for det. Menn som gjør det samme ser jeg på som barnslige og useriøse playboys.

Jeg ville kanskje ikke droppa en dame som hadde fuckfriend hvis hun hadde andre gode verdier som veide opp for synden (ingen er tross alt perfekte her i verden). Men hvis hun hadde en fuckfriend MENS vi datet, sånn jeg forstår det for TS, er det en helt åpenbar ditchegrunn. Kvitt deg med monsteret. Sånne folk eier ikke skrupler og moral.

Folk er tøser og playere fordi de har sex med en knallkamerat... :daane:

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Folk er tøser og playere fordi de har sex med en knallkamerat... :daane:

Haha! "Knallkamerat"! Sorry, er du dansk eller bare tusen år gammel? Knallkamerat... :fnise:

Men ja, det er ufattelig løs oppførsel. For meg er det rett og slett sinnsykt ekkelt. Jeg vil ikke bli kjæreste med noen som har fuckfriend. Det er et diskvalifiserende personlighetstrekk. Jeg legger personlig litt mer inn i det intime enn som så.

• Liker 6
Skrevet

Problemet for meg er å ha FF når man dater. 

Da har man ikke fokus nok for å date skikkelig.

• Liker 4
Gjest incognita
Skrevet
18 minutter siden, Arcturus skrev:

Word. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Arcturus skrev:

Haha! "Knallkamerat"! Sorry, er du dansk eller bare tusen år gammel? Knallkamerat... :fnise:

Men ja, det er ufattelig løs oppførsel. For meg er det rett og slett sinnsykt ekkelt. Jeg vil ikke bli kjæreste med noen som har fuckfriend. Det er et diskvalifiserende personlighetstrekk. Jeg legger personlig litt mer inn i det intime enn som så.

Har bodd i Danmark ja.

Og vel, du skal få lov til å ha meningen din du.

Skrevet
11 minutter siden, Arcturus skrev:

Stoppet ditt liv? Hvorfor i alle dager går man da på date med noen hvis man ikke har et behov, tenker jeg. Dates er for mennesker som i utgangspunktet ikke har jevnlig sex med en fast partner og som har ryddige relasjoner rundt seg. Ikke for en som er halvveis ut av et gammelt forhold, har en FF på siden, en løs date-forbindelse man bruker, etc. Det er umoralsk og rett og slett galt å gjøre mot andre mennesker. 

Det du kaller å "stoppe hele livet ditt for noen" kaller jeg å være ryddig. Ikke minst åpner det for å faktisk isolere det å treffe en annen person og fokusere på akkurat ham eller henne - ikke se vedkommende som en forbigående togstasjon. Det er sunt å ha pauser og tydelige grenser mellom ting.

Ok :) Må være slitsomt å skulle belære alle andre i hvordan man skal leve livet sitt riktig.

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, mjauritz skrev:

Veldig greit å bare date en ad gangen da og hvis man har vett i skallen så er man litt ryddig og kutter ut knallkameraten når man er i det hjørnet at man vil ha noen å vise seg offentlig ilag med.

Skrevet

For noen holdninger i denne tråden, blir helt sjokkert jeg. Folk har uforpliktende sex, deal with it. 

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, incognita skrev:

Word. 

Så jenter som ikke er i forhold skal ikke få ha sex?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Så jenter som ikke er i forhold skal ikke få ha sex?

Det er min personlige mening ja. Hva andre gjør legger jeg meg ikke bort i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...