Gå til innhold

Kose, klem og smileys på KG

Gjest cheshirecat

Anbefalte innlegg

Gjest cheshirecat

Bare meg som synes dette lett blir kleint? Bruker nesten aldri smileys men tvinger megselv til det innimellom om et innlegg er såpass deprimerende at medlidenheten med avsenderen trumfer kleinhetsfaktoren.. ser mange her inne bruker mye kose og klemme smileys.. kan bare si med en gang at drit i å send den skiten i min retning. Jeg klemmer ikke andre enn nære venner og familie i virkeligheten og har derfor iallefall ikke noe behov for å fake en virtuell klem med dere fremmede her på KG. (... Og skulle du mot all formodning få en klem så har jeg enten sendt den av medlidenhet eller fordi jeg virkelig ville) bare meg som er trasig bitch her eller flere smiley og klemme - haters som er enig..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

☺😂😈😠😡😢😲😍😛😝😗😙🙋💏💑👪❤💙💚💛💜💓👍👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Bruker mye mindre emojis på KG enn ellers. Men altså, en klem her er ikke det samme som en klem i virkeligheten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri delt ut et klemme-ikon til noen på nett, og har ikke tenkt å begynne med det heller. Er svært restriktiv med hvem jeg klemmer i real life også, så jeg har ikke noe behov for å dele ut "klemmer" til vilt fremmede på nett. Samme hva de har vært ute for.

Men vanlige smileys og fnise-fjes smiley kan jeg bruke i blant. Det er helt på sin plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, dersom noen skriver et innlegg her om at de er triste og trenger en klem, sender jeg gjerne avgårde en! Dersom det skulle bety noe som helst for vedkommende har det jo ikke kostet meg en tøddel? I RL klemmer jeg mannen min, barn og svigerbarn, tantebarn og hvert skuddår foreldre og søsken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...