AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 http://www.deagel.com/country/Norway_c0153.aspx Om disse prognosene for 2025 stemmer, så sitter NATO i et veldig dårlig lys. Med tanke på PPP (Purchase Power Parity) så vil Norge stå høyest i Europa, men allikevel ha en befolkning som minskes med 50%. Hva tror dere forårsaker disse prognosene? Krig? Sykdom? Humanitære kriser? Ser ut til at Kina og Russland ikke har det så ille som så og si alle NATO land (unntatt Tyrkia). Anonymkode: e9a63...3b8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tipper det er krig eller kollaps i økonomien. Jeg ville tatt den siden så altfor seriøst. En krig kan såklart skje, men jeg kan ikke se for meg en stor-krig mellom USA og Russland. Det tror jeg de hverken ønsker, eller har råd til. Anonymkode: 5bb36...5af
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Det er jo ikke akkurat noen seriøs prognose fra en anerkjent kilde, det der. Det er en konspirasjonsteoretiker (Deagler er etternavnet) som har laget seg en nettside der han publiserer litt vrøvl fra toppen av huet i ny og ne. Ser at han blant annet anslår at USA skal gå fra 319 millioner innbyggere til 65 millioner innbyggere de neste ni årene. Lykke til med det. Så joda, hvis disse prognosene stemmer ligger NATO dårlig an. Men prognosene baserer seg altså på vrangforestillingene til en enkelt konspirasjonsteoretiker, ikke på noe som helst som minner om den virkelige verden. Omtrent som å legge til grunn politiske analyser fra en som skriker til måker i parken. Anonymkode: 2a002...a6a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå