Gå til innhold

Klubben for den perfekte hevn


grinchen

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å lage en klubb hvor folk kan diskutere og jobbe sammen for å utført den perfekte hevn. Hva tenker dere om den ideen?

Endret av grinchen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tittel og HI henger ikke sammen. Tittel tilsier du skal hevne en klubb, men HI omhandler en klubb for de som vil hevne noe. fix pliise..

Anonymkode: 16eed...dc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

JAAA! Som den hevngjerrige über-bitchen jeg er, samt det faktum at jeg er utstyrt med en tidvis veldig overaktiv hjerne og gammeltestamentlig vrede - så synes jeg at en slik klubb bør grunnlegges øyeblikkelig!!!

(Selv om en rekke såkalte smartepettere påstår at den perfekte hevn i mellommenneskelige relasjoner er å fullstendig ignorere vedkommende - noe jeg også har prøvd ut med formidabel suksess - så trenger av og til Karma seg et tupp i baken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du en klubb til dette?og hvem vil innrømme at de innehar slike tanker og bli med i klubben?trenger du virkelig "moralsk" støtte til å gjennomføre hevnen? Hvem skal du hevne? En x? Om du har så mye hwvntanker,  mange å hevne deg på, sånn at du trenger en klubb så har du et problem. Søk hjelp.er man sint og hevnsyk på mange, så er det ikke uvanlig at det er noe med en selv .

Anonymkode: 90181...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger du en klubb til dette?og hvem vil innrømme at de innehar slike tanker og bli med i klubben?trenger du virkelig "moralsk" støtte til å gjennomføre hevnen? Hvem skal du hevne? En x? Om du har så mye hwvntanker,  mange å hevne deg på, sånn at du trenger en klubb så har du et problem. Søk hjelp.er man sint og hevnsyk på mange, så er det ikke uvanlig at det er noe med en selv .

Anonymkode: 90181...b67

Klubben er jo for alles hevn. Trenger egentlig ikke moralsk støtte for å gjennomføre mine vendettaer. Men det er jo hyggelig å ha et sted diskutere felles interesser med likesinnede. Søke hjelp hva mener du med det? Søke hjelp til å gjennomføre hevnen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...