Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 trener du mindre/mer når du har mensen? jeg synes lissom det er så stress,med tanke på å skifte tampong før og etter og dusjing og alt.. dessuten er magen min så oppblåst at jeg vil aldri se noe til trening der og da... men det er jo bra å røre litt på seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg trener akkurat som vanlig men jeg er ikke plaget med oppblåsthet, smerter og store blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 17. oktober 2004 #3 Del Skrevet 17. oktober 2004 Min trening består av sykling til og fra jobb og tur med hunden på kveldstid - så det må jeg nok gjøre enten jeg har mensen eller ikke. Da jeg trente aerobic tidligere så hoppet jeg ofte over trening på de verste mens-dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. oktober 2004 #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg trener uavhening av mens eller ikke. Er formen dårlig en dag - så lar jeg være å trene. Men det ha'kke noe med mens å gjøre....... Men - nå er det slik at noen har store plager når mensen kommer - så da er det sikkert greit å ta det litt med ro de dagene! Det med å måtte skifte tampong - og at det er noe "stress" - DET skjønner jeg ikke at skal være noen unnskyldning for ikke å trene :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg trener uavhengig om jeg har mensen eller ikke. men har noen dager hvor jeg nesten må ligge på sofaen fordi jeg har så vondt, og da unngår jeg å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 Mensen har ingenting å si for min treningsintervall, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. oktober 2004 #7 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg trener uavhengig om jeg har mensen eller ikke. men har noen dager hvor jeg nesten må ligge på sofaen fordi jeg har så vondt, og da unngår jeg å trene. Skriver under her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_havets datter_ Skrevet 17. oktober 2004 #8 Del Skrevet 17. oktober 2004 de to første dagene med mensen har jeg en pause i treninge pga føler meg helt elendig. synes det er mye bedre å ligge i sengen å syntes synd på meg selv enn å trene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2004 #9 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg foretrekker min egen dusj akkurat den uka, så da trener jeg heller hjemme,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. oktober 2004 #10 Del Skrevet 17. oktober 2004 Trener som jeg pleier når jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2004 #11 Del Skrevet 17. oktober 2004 Trener som jeg pleier når jeg har mensen. Jeg også. Men så har jeg ikke kraftige blødninger eller menssmerter. (selv om jeg har hørt at trening kan hjelpe mot smerter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. oktober 2004 #12 Del Skrevet 17. oktober 2004 de to første dagene med mensen har jeg en pause i treninge pga føler meg helt elendig. synes det er mye bedre å ligge i sengen å syntes synd på meg selv enn å trene:) Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2004 #13 Del Skrevet 17. oktober 2004 Trener som vanlig, har ingen spesielle mens problemer. Skifting av tampong og dusjing gjør jo jeg uansett når jeg har mensen - enten jeg trener eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 17. oktober 2004 #14 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg også. Men så har jeg ikke kraftige blødninger eller menssmerter. (selv om jeg har hørt at trening kan hjelpe mot smerter) Det er min erfaring at dette stemmer. Så jeg trener selv om jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 18. oktober 2004 #15 Del Skrevet 18. oktober 2004 Av og til så trener jeg kanskje mer de første dagene jeg har mensen, for jeg er veldig plaget med mensensmerter og det og være i aktivitet er liksom det som hjelper best... (Og ja, jeg blør også MYE de første dagene, men dusjen er nær....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #16 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trener som vanlig - er litt oppblåst - men å røre på seg hjelper stort sett veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2004 #17 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trener som vanlig selvom jeg har mensen, føler ikke at det er noe problem! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 18. oktober 2004 #18 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trener som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 18. oktober 2004 #19 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trener som vanlig, blir småsprø, rastløs og gretten hvis jeg ikke kan trene en dag jeg har planlagt å trene. Dessuten løser det opp for en stund å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. oktober 2004 #20 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvis jeg har planlagt å trene den første dagen med mensen tar jeg det kanskje litt mer rolig enn vanlig, men bortsett i fra det gjør jeg ikke noe annerledes enn de andre gangene jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå