AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Kort forklart: blør midt i pillebrettet (Mercilon 28, gått på i flere år), noen ganger er det rødt blod, andre ganger brunt. Har skikkelige mensensmertet som varer i flere dager/uker, og PMS herfra til helvete. Mensen kommer som normalt, hvis jeg ikke hopper over sukkerpillene og begynner på nytt brett (som jeg som regel gjør). Blødningene gjør meg egentlig ikke så mye, er mest når jeg går på do at jeg merker det, eller fått litt i trusa. Men det er de jævla smertene, og PMS'en som plager meg! Er så irriterende å gå rundt med mensensmerter når man ikke skal ha mensen en gang. Skal komme meg til gynekolog, men ville bare høre her mens jeg venter på time om noen vet hva det kan være? Tror IKKE det er endometriose, da det ikke gjør vondt å ha sex. Anonymkode: e3c01...22b
Belladonna Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Jeg slet med det samme da jeg gikk på Mercilon. Byttet til Loette som fungerte mye bedre. Når det kommer til P-piller, er det veldig individuelt hvordan man reagerer. Ofte må man prøve og feile et par ganger før man finner den som passer best. Ta det opp med fastlegen din, du
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Hei igjen, jeg har som sagt gått på Mercilon i snart 10 år, og aldri hatt problem med dette før de siste 8 mnd nå.. Men ja, kanskje p-pille bytte vil hjelpe. Takk for svar! Anonymkode: e3c01...22b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå