Gå til innhold

Mannekrisen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Det går vel mer på definisjonen av å være attraktiv, attraktive kvinner blir jo omsvermet de også.

Det har ingenting med saken og gjøre. Eller, for for all del, det har jo det, men det hjelper ikke meg om 10 stk jeg ikke er interessert i inviterer meg på date heller. Poenget var at det oppleves som at vi er fler single kvinner enn menn, og at menn derfor har mer å velge mellom som de finner interessant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Envy skrev:

Det har ingenting med saken og gjøre. Eller, for for all del, det har jo det, men det hjelper ikke meg om 10 stk jeg ikke er interessert i inviterer meg på date heller. Poenget var at det oppleves som at vi er fler single kvinner enn menn, og at menn derfor har mer å velge mellom som de finner interessant.

Det er jo det samme for menn. Det hjelper jo ikke mannen at han har 10 damer han ikke er interessert i som maser på han om det han ønsker er en kjæreste.

Helt greit å ville ha mennene alle andre vil ha, men da er det det som er problemet ikke at det er flere single kvinner enn menn.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Summers skrev:

Det er jo det samme for menn. Det hjelper jo ikke mannen at han har 10 damer han ikke er interessert i som maser på han om det han ønsker er en kjæreste.

Helt greit å ville ha mennene alle andre vil ha, men da er det det som er problemet ikke at det er flere single kvinner enn menn.

Ikke at damene pleier å ta initiativ uansett da

Anonymkode: e574e...79a

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at damene pleier å ta initiativ uansett da

Mange gjør det selv om kanskje ikke du har opplevd det.

Anonymkode: 8d6fc...d0b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Envy skrev:

Ja, da får man et system der en større gruppe menn blir holdt helt utenfor, siden de ikke er ansett som attraktive nok, mens kvinner på sin side sliter fordi de nå konkurrere om den lille gruppen men som faktisk det. De eneste vinnerne her er de få mennene på topp.

Anonymkode: 4071b...f1a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da får man et system der en større gruppe menn blir holdt helt utenfor, siden de ikke er ansett som attraktive nok, mens kvinner på sin side sliter fordi de nå konkurrere om den lille gruppen men som faktisk det. De eneste vinnerne her er de få mennene på topp.

Anonymkode: 4071b...f1a

Og kvinnene hvis de er villig til å senke standaren litt.

Skrevet

Jeg hadde lyst til å kommentere noe vedrørende artikkelen, men glemte det i forferdelse da ordet "lausunge" ble nevnt.

Dere vet at det er barn dere snakker om? Hvorfor ikke bare kalle det for det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...