Gå til innhold

Mannekrisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heldigvis mange menn som har fått opp øynene for å gå inn i forhold med de som allerede har noen andre sin unge, derfor får de på 30+ problemer da de ofte har en lausunge på slep.

Anonymkode: e574e...79a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er heldigvis mange menn som har fått opp øynene for å gå inn i forhold med de som allerede har noen andre sin unge, derfor får de på 30+ problemer da de ofte har en lausunge på slep.

:klo:

Anonymkode: 8d6fc...d0b

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget ditt er?

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Poenget ditt er?

Poenget mitt er at det er heldigvis mange menn som har fått opp øynene for å gå inn i forhold med de som allerede har noen andre sin unge, derfor får de på 30+ problemer da de ofte har en lausunge på slep.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at det er heldigvis mange menn som har fått opp øynene for å gå inn i forhold med de som allerede har noen andre sin unge, derfor får de på 30+ problemer da de ofte har en lausunge på slep.

Folk har da gått inn i forhold med folk som har unger fra før til alle tider....

Skrevet

Du mener det motsatte av det du skriver da eller? Det der gir jo ikke mening.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Folk har da gått inn i forhold med folk som har unger fra før til alle tider....

Ja, men jeg må si meg enig i at det ikke hjelper å være alenemor/alenefar, mange som styrer unna sånt.

ts

Anonymkode: d10c4...2c1

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem får problemer???

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem får problemer???

De på 30+ som klager på at de er single mens de reker rundt med lausunger.

• Liker 1
Skrevet

De på 30+ som klager på at de er single mens de reker rundt med lausunger.

Kvinner du mener? Lausunger er et forferdelig ord, forresten.

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg må si meg enig i at det ikke hjelper å være alenemor/alenefar, mange som styrer unna sånt.

ts

Anonymkode: d10c4...2c1

Ja, ja...

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner du mener? Lausunger er et forferdelig ord, forresten.

Ja, kvinner. Det er jo det artikken handler om. Lausunger er ikke et veldig pent ord nei, men så er det nå det de er også da.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kvinner. Det er jo det artikken handler om. Lausunger er ikke et veldig pent ord nei, men så er det nå det de er også da.

Du formulerer deg veldig dårlig i innleggene dine. Jeg lurer veldig på alderen din.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for hver kvinne som har er barn så er det jo også en mann som har et barn. Så det der går vel opp i opp? 

Anonymkode: e0b40...8d5

• Liker 4
Skrevet

Du formulerer deg veldig dårlig i innleggene dine. Jeg lurer veldig på alderen din.

Gratulerer med postens første avsporing. Kan nok trøste deg med at jeg sikkert er eldre enn deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Men for hver kvinne som har er barn så er det jo også en mann som har et barn. Så det der går vel opp i opp? 

Anonymkode: e0b40...8d5

For hver kvinne som har lausunge så er det en mann som ikke ønsket å ha barn er det vel mer riktig å si. Men kvinner er mer tilbøyelig enn menn når det kommer til å oppdra andres barn.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med postens første avsporing. Kan nok trøste deg med at jeg sikkert er eldre enn deg ;)

Det kan jeg nesten garantere at du ikke er. Men ja, bruken av ordet "lausunge" kan jo tyde på at du ikke er spesielt ung.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg var ferdig med å lese alle innleggene nå, hadde jeg glemt hva tråden handlet om :tongue:

for å svare på hi: mye mulig at det stemmer, føles litt sånn. Syns vi er hauger og lass av damer som svirrer rundt de samme mannfolkene hele tiden. Ikke spesielt oppløftende.

Skrevet
1 minutt siden, Envy skrev:

Syns vi er hauger og lass av damer som svirrer rundt de samme mannfolkene hele tiden. Ikke spesielt oppløftende.

Det går vel mer på definisjonen av å være attraktiv, attraktive kvinner blir jo omsvermet de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...