Gå til innhold

Husleie!


Sandy

Anbefalte innlegg

Vi betaler 5000 kr for en 50 kvm stor leilighet i Bergen sentrum- synes det er kjempebra :P Leiligheten er med hvitevarer og delevis møblert. Skulle egentlig betale 2 mnd depositum, men det har ikke blitt noe av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

leier en 85 kvm leilighet på Skillebekk (meget sentralt) i oslo. Betaler 10 000 pr mnd, hvilket er ca 3 000 billigere enn det vi måtte ha gitt for leiligheten hvis det ikke hadde vært for at eieren er en god venn.

før dere leier utenfor oslo: husk å regne inn pris for månedskort også, det kan fort bli enda dyrere å bo utenfor siden kollektiv prisene er sinnsyke.

kan absolutt lønne seg å bo i bofellesskap. da slipper man sitte alene på et bittelite rom, og prisene er som regel bedre.

lykke til

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode råd!

Aller helst vil jeg ikke ut med mer enn 3000, synes også det er litt vel mye, med tanke på hva jeg kan nøye meg med. Tror faktisk jeg er det minst kravstore mennesket når det gjelder sånt, hihi.

Er bare så vanskelig å vite hvor jeg skal begynne, når jeg aldri har gjort dette før! Jeg tar gjerne imot flere tips, gjerne om hvor jeg skal begynne å lete! Helst ikke så langt unna Gardermoen...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...