Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #22 Skrevet 19. oktober 2004 Isteden for rømme, kan man bruke creme fraiche også, mye bedre.
Elbereth Skrevet 19. oktober 2004 #23 Skrevet 19. oktober 2004 Når vi har taco er det dette som blir spist: - Tortillas og tacotubs - Kjøttdeig med tacokrydder - Tomater - Rødløk - Mais - Salat - Revet ost - Hvitløkssalsa - Paprika - Rømme (helst seterrømme) - Hjemmelaget guacamole til mor Mmmm. Nå vet jeg hva vi skal ha til helgen...
Gjest ingralill Skrevet 19. oktober 2004 #24 Skrevet 19. oktober 2004 rema1000 selger la preferida taco til 7 kr husk at det er barn du skal servere og de har ofte svært enklere smak enn alle damene som har svart her! tror det holder med kjøttsausen, rømme og ost. den ekstra sausen som følger med pleier jeg å blande sammen med kjøttdeigen og pulversausen, da blir det mindre søl men samme smak.
-Fisken- Skrevet 19. oktober 2004 #25 Skrevet 19. oktober 2004 siden det er barn du skal ha ville jeg ha gjort det enkelt.. - pitabrød/tortillas/tacosjell (velger du selv..men hadde valgt pitabrød med tanke på at barn søler en del) - kjøttdeig m/tacokrydder - isbergsalat - ost - mais - løk - rømme - taco saus enkelt og greit...tror ikke barn bryr seg om noe mer enn det.. lykke til! Hm, jeg vil ikke tro at løk er så popuært blandt barn. Vile helller ha tatt med agurk og tomat.
majan Skrevet 21. oktober 2004 #26 Skrevet 21. oktober 2004 Er det bare jeg som liker ris til taco? Syns det er innmari godt jeg! :-) det er innmari godt!
-Fisken- Skrevet 21. oktober 2004 #27 Skrevet 21. oktober 2004 det er innmari godt! Vanlig middagsris? Putter dere det bare rett oppi shellet etc sammen med de andre ingrediensene, da? :klø:
Dawn Skrevet 21. oktober 2004 #28 Skrevet 21. oktober 2004 Ris er mer vanlig i sør-europa (til taco), men jeg synes uansett risen gjør det hele for mildt. Det skal svi litt!
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #29 Skrevet 21. oktober 2004 Hm, jeg vil ikke tro at løk er så popuært blandt barn. Vile helller ha tatt med agurk og tomat. Det tror jeg er veldig forskjellig! Jeg var (og er) løkoman, og det var mange andre i klassen min som også likte det godt. Men helt enig i at agurk og tomat bør med!
Gjest 1111 Skrevet 21. oktober 2004 #30 Skrevet 21. oktober 2004 Har sett at endel har brukt middagsris ved siden av taco, men ikke i skjellet. helst for å spe på maten hvis det blir uventet mange.
Arkana Skrevet 21. oktober 2004 #31 Skrevet 21. oktober 2004 Det tror jeg er veldig forskjellig! Jeg var (og er) løkoman, og det var mange andre i klassen min som også likte det godt. Men helt enig i at agurk og tomat bør med! Samme her, har alltid elsket løk, selv som liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå